Wild Child

11/17/2014


    Lumpeksowych postów ciąg dalszy! Wszystkie ubrania, które mam na sobie (poza butami) kupiłam w second handzie! :) Sukienka z New Look w rozmiarze na 14-15 lat, a z powodzeniem zmieściłabym się w mniejszą.. Mam wrażenie, że na nasz rynek trafiają ubrania z inaczej wszytymi metkami, nigdy nie widziałam u nas tak dużych dziecięcych ubrań. Szczerze wątpię, żeby ten rozmiar był przeznaczony dla przeciętnej gimnazjalistki! Dzięki New Look za dowartościowanie mnie! Uwielbiam momenty, kiedy okazuje się, że w wieku 20 lat mieszczę się w ubrania na 13.. :D





                                                        dress-new look (sh)
                                                        parka- river island (sh)
                                                        bag- river island (sh)
                                                        shoes- new yorker
                                                        beanie- atmosphere (sh)
                                                        brancelet- sh

Może Ci się spodobać

3 komentarzy

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy