Navy is the new black

11/02/2015


Dzisiaj chcę Ci przedstawić bardziej kobiecą i elegancką wersję mnie. Dzień dobry.


Nie jest to szczyt elegancji, wiem o tym. Ale koszulowa sukienka, skóra (która nie ma rockowego kroju ramoneski) i szal, tworzą nieco poważniejsze zestawienie, niż większość moich outfitów. Zazwyczaj wybieram luźniejsze ciuchy i ciężkie buty. Myślę, że takiej stylizacji nie powstydziłaby się kobieca po 30-stce. Granatowa sukienka to jeden z moich ostatnich łupów, które pokazywałam na snapie. Kosztowała około 2-3 zł. Nie mogłam jej nie kupić, tym bardziej, że granat to zdecydowanie mój kolor. Jestem wiosną i cieszę się, że ten kolor wraca do łask.









Dress- Monki (second hand) || Jacket- Top Secret || Boots- Zign || Scarf- Second hand || Belt- Second hand || Bag- New Look (second hand)




Może Ci się spodobać

23 komentarzy

  1. To edytuj tekst z poziomu HTML - tak, ja też się nie znam, ale jak się przypatrzysz w te chińskie niemal znaczki (a raczej - tym chińskim znaczkom ;P), to pokumasz, co jest źle, jak porównasz poprzednie posty ;)
    Blogger od zawsze wariuje w tej kwestii, ja co post muszę wszystko w HTMLu poprawiać ;)

    Zestaw jest super - i tak, dla mnie też jest to eleganckie połączenie!
    Sukienka jest świetna!
    buty też dobrałaś do niej najlepsze, jakie mogłaś.

    Mogłabyś tak na Fashion Weeka pojechać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz całkowitą rację, granat to Twój kolor, świetnie w nim wyglądasz. Sukienka za 3 zeta no wow! łup roku :D przebiłaś moją kieckę za 13 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka, podoba mi się jej kolor :) pomponiki przy torebce urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. co tu dużo pisać wyglądasz pięknie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna sukienke udało Ci się upolować ;))
    Pięknie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza ta sukienka, super wyglądasz! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci ładnie w takiej eleganckiej stylizacji :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. w jaki sposób czyścisz torebki kupione w sh, żeby pozbyc się tego zapachu ? Ostatnio kupiłam torebkę i mimo kilkukrotnego prania (ręcznego - mydełkiem i proszkiem) nie udało mi sie jeszcze pozbyc tego brzydkiego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja funduje im dłuższe posiedzenie na balkonie, wietrzą się kilka dni i nie czuję już nic. :D

      Usuń
  10. świetna sukienka i kurtka! bardzo ładnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny look :) !
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, super kolory <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się Twój look, lubię takie klimaty;) Obserwuję i zapraszam równiez do zaobserwowania mojego bloga jeśli się spodoba, choć dopiero zaczynam ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :) bardzo podoba mi się ten kolor ostatnio, myślę nawet o zakupie sukienki na studniówkę w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się twój styl pisania i sama idea bloga :) Design też bardzo przejrzysty i minimalistyczny, tak jak lubię. Obserwuję!
    JESSICA SŁONIEWSKA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz! a sukienka przepiękna, wlaśnie na taką poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekna sukienka: elegancka, a zarowno idealna na codzien :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie super seksownie!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy