No stress, just dress

2/21/2016




Dress- KLIK || Shirt- Second hand || Bag- Atmosphere (second hand 1 zł) || Sneakers- C&A 

Dostałam ostatnio wiązaną welurową sukienkę. Mimo chińskiego pochodzenia, nie jest ani za krótka, ani niedbale wykonana. Ładny ciuch, za śmieszną cenę. Z tego co zauważyłam, teraz jest jeszcze w promocji, a wysyłka do Polski jest darmowa. :) Przez jej pospolitość i wszechobecność w sieci, nie chciałam pokazywać klasycznej wersji, czyli - szpilki/botki + obcisła sukienka. To nie byłoby zestawienie, które może Cię zainspirować. Każdy na to wpadnie, bo to pierwsze co przychodzi na myśl, przy takiej 'seksownej' sukience. Uznałam, że założę ją bardziej codziennie, niż imprezowo. Trampki i związana w pasie koszula nadają stylizacji nieco sportowego wyglądu. Przecież taka ładna sukienka nie musi czekać w szafie na clubbing. Jeśli przeszkadza Ci głęboki dekolt, pod spód można założyć jakiś top i po sprawie. :)














A teraz mały gratis do postu. Znalazłam kilka fajnych rzeczy na Cndirect. :) 



Ogrodniczki- KLIK || Sneakersy- KLIK || Bomber jacket- KLIK || T-shirt KLIK

Może Ci się spodobać

37 komentarzy

  1. Nie uważasz, ze zdjecia majace z tylu Kaufland sa troche nichlujne?

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka świetna, może trochę bardziej odważna, ale dzięki temu, że zestawiłaś ją z casualowymi i sportowymi elementami wygląda naprawdę fajnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna, czy ze szpilkami ona nie wyglądałaby zbyt wulgarnie ;)
    Chyba nie przypadłaby mi do gustu w takim obcasowym wydaniu - a tak, w takim młodzieżowym, luźnym wydaniu bardzo mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj miałam szczęście trafiając na 100 % oryginalną torebkę Louisa Vuittona za jedyne 15 zł w pobliskim lumpeksie :) niedługo o niej u mnie na blogu!

    Piękne zdjęcia :)
    http://patrycjajanczar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie wielkie szczęście! Tym bardziej, że oryginał, bo w ciuchach podróbek na masę. :P Wrzucaj, chcę zobaczyć :)

      Usuń
  5. cudownie wyglądasz <3 piekne zdjęcia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, nietypowe połączenie sukienki ze slip-onami:) Cudowny jest ten wiązany dekolt!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje bo z kazda stylizacja podoba sie coraz bardziej! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna sukienka<3 świetny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  9. No nareszcie doczekalam się tej sukienki :D jest boska !!
    bo rozumiem, że to ta, o ktorej ostatnio u mnie pisalas ?

    rzeczywiście ze sportowymi butami i przewiązaną kataną w pasie, wyszlo tak niebanalnie i ciekawie :)
    fantastycznie wyglądasz ! :)

    11,40$
    mogę prosić o to samo u mnie ? :)
    z gory wielki dzięki :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, to ta. :D Możesz prosić, ale mi to nie było potrzebne, chociaż miłej pani pewnie tak. :D To raczej była jednorazowa współpraca, zawarta na lookbooku :D

      Usuń
    2. Aaaa luzik, myślałam, że też musisz zbierać te głupie kliki :/ hehe

      dzięki, że wpadłaś :)
      odpowiedzialam na Twoje pytanie u siebie pod postem :) :*

      Usuń
  10. Uwielbiam takie wiązane sukienki, bluzki, body :)) Bardzo ładnie to wygląda.

    www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm welur jest ciężkim materiałem i trudno jest go zestawiać. Dlatego nie do końca jestem przekonana do sportowego obuwia i koszuli w pasie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Sukienka jest po prostu fantastyczna! Dodatkowo, zachwycasz urodą.

    Zostaję tu na dłużej. :)

    Pozdrawiam, justlyjass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka! ♥ świetnie wyglądasz :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe połączenie... ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się welurowa sukienka! Pamiętam, że dawno dawno temu miałam bordową z weluru. Dawno z niej wyrosłam i pozbyłam się, a byłaby obecnie bardzo modna :)
    Świetnie, nietypowo zestawiłaś tą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stylizacja, bardzo podobają mi się bluzki czy body z wiązaniami. Pięknie wyglądasz i masz ciekawy styl !
    Pozdrawiam :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa sukienka, ale ja niestety nie mam czego w tym dekolcie pokazywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie! Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  20. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a nice day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sukienka :))
    Poklikałam! Te buty z podświetlaną podeszwą są mega :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie :D Ta torebeczke widziałam ostatnio w programie u Sablewskiej, taka sama! :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz! Sznurowane bluzki to prawdziwy hit :)
    _________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wiązania i welur - idealne połączenie, tylko dłuższa mogłaby być;p świetny zestaw:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się taki styl :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny dekolt, ale mam za małe cycki i nie wyglądałabym w niej zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  27. stylizacja świetna a buty świecące z CnDirect są mega oryginalne :O

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy