Whatever

3/09/2016


Luźny zestaw chyba Was nie zdziwi, bo w sumie większość moich stylizacji ma w sobie trochę nowoczesnego luzu. Niby skórzane spodnie + kraciasta koszula to standardowe zestawienie, ale wszystko zależy od dodatków. Prawda? Kamizelka w kolorach koszuli, wełniany płaszcz, skórzana czapka i moje nowe ulubione botki, robią dobrą robotę- outfit nabiera indywidualnego charakteru.  A wy, czym przełamujecie stylizacje, aby były bardziej 'wasze'? :)


Shirt- Dorothy Perkins (second hand) || Vest- Top Secret || Pants- H&M || Coat- Only || Boots- second hand Ciuchtesy || Bag- Second hand || Hat- Aliexpress || Sunglasses- KLIK





















Może Ci się spodobać

22 komentarzy

  1. Super płaszczyk no i fajnie wyglądają te okulary na czapce :D

    U mnie nowy post, o tym jak oszczędzać robiąc zakupy w Internecie:
    http://www.moniquerehmus.pl/2016/03/shoponline.html
    Wpadnij w wolnej chwili! :)) Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty dobrałaś do tych spodni mistrzowsko!
    I torebka - duży plus za zwrócenie uwagi na to, czy okucia na butach i na niej są w tym samym kolorze :>
    Dla mnie to zawsze ważne i lubię patrzeć na stylówki, w których też ktoś to dopasował ;P

    Kurde, nie wiem, czy ja czymś "przełamuję" zestawy - prawdę powiedziawszy, to ja zawsze staram się, by wszystko do siebie pasowało, wolę dopasowaną nudę, niż ekstrawagancję, w której będę straszyć ;P
    Ale u innych ją cenię ;P
    Ja zawsze, gdy chcę dodać całości "mojego" charakteru stawiam na kapelusz!
    I też na kamizelkę, tylko taką materiałową, elegancką lekko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusze są bardzo Twoje, z Tobą z blogerek najbardziej mi się kojarzą. :D Mi się zaczęły trochę nudzić, więc zainwestowałam (całe 16 zł) w modną teraz czapkę z daszkiem. :D

      Usuń
  3. kamizelek nie lubię - nie mój styl, ale koszula w kratę boska :D . uwielbiam

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie będę oryginalna i napiszę BARDZO MI SIĘ PODOBA :-)
    takie same okularki upolowałam dziś na vinted ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygladasz , piękny outfit <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie stylizacje najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja z płaszczykiem jest bardziej na ta porę i ma śliczny kolor ! Ale z kamizelką chętnie bym wybrała strój na cieplejsze trochę dni. Twoje dodatki bardzo fajnie nadały charakteru stylizacji, zwłaszcza okulary !
    Ja przełamuje swoje stylizację kolorami, apaszkami bądź chustami :)
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny płaszczyk! :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz - cud, kamizelka - genialna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie wyglądasz:) Super płaszcz i spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalnie! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, uwielbiam Twoje stylizacje! :)
    Genialnie laczysz dwa style i dzieki temu mozemy ogladac takie fantastyczne polaczenie sportowego szyku ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam tu przypadkiem, oj, ale się z tego powodu cieszę! Będę Cię regularnie odwiedzać.:)Przeglądnęłam całego bloga i się zakochałam, piękne ubrania, zdjęcia, no po prostu wszystko! Czekam na kolejny post. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look, bardzo przypadły mi do gustu buty ! :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy