Just red.

4/23/2016


W końcu zrobiło się na tyle ciepło, że mogłam wyciągnąć mój vintage płaszcz od Ciuchtesy. Takie rzeczy sprzed lat to prawdziwe perełki, tym bardziej jeśli są w dobrym stanie. Zawsze marzyłam o czerwonym płaszczu. Za dzieciaka moje marzenia się nie spełniały, bo tata uważał, że w takim ubraniu ktoś zaraz mnie porwie. :D Chociaż czerwień jest zarezerwowana (teoretycznie) dla typu urody jesieni, robi wrażenie noszona przez wszystkie kobiety. Kojarzy się z luksusem i czerwonym dywanem, a dziewczyny (bez obrazy) ubrane w czerwone rzeczy od razu wydają się ładniejsze. Taki  tam magiczny kolor. :)

Turtleneck- Atmosphere (second hand) || Top- H&M (second hand) || Jeans- Topshop (second hand) || Coat- Vintage (Ciuchtesy) || Snneakers- Deichmann || Backpack- Vintage













Może Ci się spodobać

11 komentarzy

  1. super! podoba mi się ten wyraźny kolor płaszcza :) fajnie wszystko zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylowe połączenie :) Gratuluję publikacji outfitu w najnowszym Glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk bardzo przykuł moją uwagę rewelacyjnie się prezentuje. A co do jego koloru to faktycznie kobiety ubrane w czerwony kolor wyglądają piękniej i bardziej seksownej. Czapka świetnie pasuje do stylizacji :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. moim marzeniem z dzieciństwa,równiez był czerwony płaszcz :) mam już to za sobą,teraz pora na kolejny, bardzo spodobał mi się krój twojego :) bardzo ładnie w nim wyglądasz! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Milenko, zmęczona jestem jak nie wiem, to będzie krótko - stylowo i "rasowo" wyglądasz!
    Dla mnie - fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygladasz ;)
    super stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo właśnie lubię jak ktoś jest ubrany na czerwono, ale sama w czerwonym źle się czuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaaał, genialna stylizacja! Ubóstwiam połączenie czerwieni z czernią! A jeszcze ta czerwień jest taka soczysta, że aż przyjemnie mi się patrzy. Jedne co, to dobrałabym jakieś inne buty, pasujące w tą kolorystykę. Ale ogółem - g e n i a l n i e! :)

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie ten płaszcz ma super krój, ja się w nim widzę ale w nieco innej stylizacji, twoja mi się podoba kolorystycznie, ale dla podkreślenia płaszcza, wybrałabym inne spodnie. A może po prostu płaszcz mi się za bardzo spodobał i patrzę już na niego pod innym kątem (co bym z nim robiła:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super płaszczyk pasuje do reszty stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy