Patchwork game

4/14/2016



Odkryte ramiona i falbany w stylu flamenco, to zdecydowany must have na sezon wiosna-lato. Zaczerpnięty z lat 70 trend, dodaje stylizacjom lekkości i subtelnie podkreśla nasze kobiece atuty. Nic dziwnego, że tak szybko zdobył tyle zwolenniczek! Nikogo nie trzeba namawiać, nie to co do noszenia dzwonów. :D Szerokie spodnie uparcie pojawiają się na wybiegach i w sklepach, a większość dziewczyn i tak broni się przed nimi rękami i nogami. Dzwony... hmm, nie oszukujmy się, ale wyglądają najlepiej na posiadaczkach, długich i zgrabnych nóg, lub noszone do butów na wysokim obcasie. Trzeba je dobrze dopasować, i trafić w klimat stylizacji. :P Bluzki z odkrytymi ramionami to z kolei łatwy i supermodny element ubioru. Niby tak jak dzwony, wywodzą się ze stylu hippie, ale zawsze wyglądają efektownie. (I nie tylko noszone w stylizacjach inspirowanych tym ruchem.)
Ja swoją bluzkę znalazłam w tamtym tygodniu w lumpeksie. Nie musiała długo czekać w szafie, bo od razu się pokochałyśmy! 

Shirt- Second hand || Skirt- H&M || Bag- Atmosphere (second hand) || Boots- Pull&Bear || Sunglasses- KLIK













Może Ci się spodobać

34 komentarzy

  1. Bardzo fajny letni look.
    Piękna spódniczka
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki łup w secondhandzie! Ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten krój bluzek. Chciałam zaopatrzyć się w H&M, ale poza bluzką musiałabym dokupić niewidoczny stanik :(. Twoja jest super skrojona bo ma grubsze ramiączka. Pozostaje buszować po sh!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały look, spódnica i okulary mmm cudne!

    W wolnej chwili zapraszam Cię na mój nowy post wraz z recenzją na YouTube z zamiennikami pomadek Kylie Jenner. :)
    Pozdrawiam,
    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica, spódnica i jeszcze raz spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, oryginalny look :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna stylizacja i wielkie wow. Rewelacyjnie połączenie spódniczki z bluzką. Całej energii dodaje torebka, która ma ciekawy kolor.
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. W okularach przypominasz mi Marię Sadowską!:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. za taką bluzkę w sklepie zapłacisz kupę hajsu ;P
    Ty to masz oko!
    genialna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jak ja uwielbiam ten trend!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebanalny zestaw! A bluzeczka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz oszałamiająco <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ty wyglądasz .....ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Te okulary są genilane - ostatnio zamówiłam wersję w panterkę, ale nastepnym razem zamówię te twoje :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna spódnica! świetnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka jest boska- już wczoraj zachwycalam się nią na FB <3
    i bluzka piękna- rzcwzywiście hicior tego sezonu, ale że taką już w SH trafilaś, to mega szacun ! masz hicior sezonu a ile kasiory zaoszczędzilaś - też lubię robić takie interesy :P hhe

    super wyglądasz kochana :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna bluzka ! <3
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, bardzo ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica jest genialna! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi się spodobały okulary! To ostatnio mój ulubiony dodatek i w każdym sklepie zwracam na nie uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Okularki i torebka jest sliczna!:))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  22. genialny zestaw! bluzki Ci bardzo zazdroszczę :) a do kupna spódnicy sama się przymierzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie wyglądasz! Bardzo mi się ten zestaw podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. spódniczka śliczna! :) pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam bluzki tego typu :)
    Ślicznie wyglądasz!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba się zakochałam! ta spódnica wygląda jak milion dolców <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już nie komentuję nawet tych Twoich znalezisk, bo są kapitalne. Bluzka to taki piękny "słodziak". Powrót do lat 70tych bardzo mi się podoba, od czasu do czasu można sobie zaszaleć i wyglądać inaczej niż na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy