White swimsuit

8/01/2016




Jednoczęściowe kostiumy kąpielowe królują w mojej szafie od lat. Zawsze je uwielbiałam, bo kojarzyły mi się z pięknymi sesjami  na plaży w stylu vintage. Modelki wtedy nie były wychudzone, a same zdjęcia miały w sobie więcej szyku, niż nagości. Ten rodzaj stroju wybierałam też z  konieczności - brak nieskazitelnej figury zawsze skłaniał mnie do zakrywania tego i owego. Zauważyłam jednak, że praktycznie wszyscy moi znajomi (a w szczególności ich męska część) mocno krytykowali jednoczęściowe stroje. Najczęściej przypisywanymi im przymiotnikami, były dwa słowa: babciny i aseksualny. Znacie to?

W tym roku moda na lata 90, przyniosła kostiumy rodem ze Słonecznego patrolu. Głęboki dekolt na plecach i mocne wycięcie w kroku (które pięęęknie wydłuża nogi), to najbardziej charakterystyczne cechy dla tego modelu. Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że taki stój jest bardzo kobiecy i nie widzę w nim nic babcinego, ani aseksulanego. Ponadto, czuję się w nim zdecydowanie lepiej, niż w bikini!
Zastanawia mnie tylko, czy noszenie jednoczęściowych strojów nadal spotyka się z taką dezaprobatą, jak kiedyś? Oczywiście nie będę brała tego do siebie, bo nie kryję się z zamiłowaniem do tego typu plażowej odzieży. Pytam z czystej ciekawości. To jak?

Swimsuit-CLICK HERE || Kimono- CLICK HERE || Sunglasses- Reserved








Może Ci się spodobać

39 komentarzy

  1. Kocham mode z lat 90-tych a ten kostium jest mega ! :)
    Obserwuje xoxo
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna plaża. Uwielbiam takie plaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co najśmieszniejsze, plażą bym tego nie nazwała... Ponieważ to miejsce w którym wykopują piach. :D Ale wygląda świetnie!

      Usuń
  3. Piękne wiązania, nie sądziłam że biały kostium może wyglądać tak dobrze :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez większą część życia nosiłam jednoczęściowe kostiumy tylko do pływania w basenie, bo na zjeżdżalniach dół bikini często się zsuwa, więc było to po prostu praktyczne... ;) Odkąd urodziłam dziecko i nabawiłam się dodatkowych warstw sadełka na brzuchu, postanowiłam, że kostiumy jednoczęściowe to już konieczność. Zaczęłam takich szukać i kupiłam 2 naprawdę świetne. Są wprawdzie jednoczęściowe, ale bardzo ładne i seksowne. Nie czuję się w nich na pewno aseksualnie... Jeszcze odkryłam genialne kostiumy z krótkimi nogawkami, w stylu Vintage. Są tak świetne, że chyba i taki sobie zamówię... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, dasz mi linka? <3 Ja uwielbiam jeszcze te z wysokim stanem. <3

      Usuń
    2. Oba mi się bardzo podobają, bo są takie... nietypowe. I mam wrażenie, że oba mnie wyszczuplają. Tylko ten z materiałem zwisającym trzeba brać o rozmiar lub dwa większy, niż się nosi, bo rozmiarówka chińska. Ja noszę M/L, kupiłam XL, a i tak jest ciasnawy pod biustem. W tym pierwszym rozmiary się zgadzają z europejskimi, wzięłam L i jest ok:

      1. http://pl.aliexpress.com/item/Women-One-Piece-Swimsuit-Plus-size-Swimwear-Mesh-One-Shoulder-Bathing-suit-Black-Sexy-Monokinis-Beachwear/32636840936.html?spm=2114.13010608.0.53.OIGe3U

      2. http://pl.aliexpress.com/item/Fashion-Sexy-Push-Up-Pinup-Halter-Bikini-Set-Swimsuit-Bathing-Suit-Underwire-High-Waist-Bra-Swimwear/32646159183.html?spm=2114.13010608.0.75.OIGe3U

      Ten drugi właściwie jest dwuczęściowy, bo ma majtki osobno zakładane, ale wygląda jak jednoczęściowy, tzn. też tuszuje niedoskonałości sylwetki.

      Usuń
    3. Ten drugi jest bardzo nietypowy, ale pierwszy szalenie mi się podoba! Świetnie modeluje sylwetkę :)

      Usuń
  5. PS. Mąż też narzekał na jednoczęściowe kostiumy, ale jak zobaczył mnie w moich nowych, to zaaprobował je natychmiast i też uważa, że są super... :D
    Pozdrawiam i zapraszam do nas,
    https://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak też był przeciwny, ale wysłałam mu kilka linków, żeby wybrał... Padło na ten i podoba mu się, nawet bardzo. :D

      Usuń
    2. Ostatnio kupił mi jeszcze taki, bo go ten suwak zainspirował:
      http://www.aliexpress.com/item/2016-Fashion-Summer-women-Sexy-Jumpsuits-Skinny-Rompers-Bodysuit-Rompers-Womens-Jumpsuit-Combinaison-Femme-Overalls-For/1000001364410.html?spm=2114.13010608.0.65.4NSm4z

      Usuń
  6. Jednoczęściowe kostiumy są bardzo fajne, nic komu do tego, co zakładamy na siebie na plażę.
    Dla mnie coś takiego jak moda plażowa nie istnieje - to jest miejsce urlopowe, jak jest się na wakacjach i leży plackiem na piachu albo i tak siedzi się z tyłkiem w wodzie, to co za różnica w czym.

    Jak się nie lubi za dużo odsłaniać, to się wybiera jednoczęściówki i tyle :)
    Z jednoczęściowym kostiumem jest tylko ten problem, że bardzo trudno jest znaleźć taki, który nie będzie spłaszczał biustu.
    Twoje zdjęcia też są na to dowodem - na Tobie leży super, ale na kimś z mniejszymi piersiami takiego efektu wow by nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jednoczęsciowe ale mega seksowne ;) super, chociaż sama nigdy nie miałam jednoczęsciowego to na taki bym się skusiła ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny kostium! świetnie dobrałaś do niego kimono <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest ten strój , pasuje Ci :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna całość. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój piękny, robi wrażenie :) Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem jednoczęściowego stroju... może jednak się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie też absolutnie nie jest babciny ani aseksualny! Choć sama nie posiadam takiego stroju (JESZCZE) to barrrrdzo mi się podobają. Twój jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem gdzie ci znajomi co tak gadają mają oczy. Według mnie jednoczęściowy strój wygląda świetnie, szczególnie jeśli ma się coś do zakrycia :)
    Twój strój super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz cudowną figurę, wszystko inne odchodzi na drugi plan:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko wyglądasz!
    Karolina
    Mój blog: ♡ http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku masz piękne ciało!
    Również uwielbiam jednoczęściowe stroje! :)
    Zapraszam do mnie!
    www.wikzw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. So beautiful swimsuit! BAsic and stylish as I like so much!!! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie wyglądasz ! Cudowny strój. :)
    Zapraszam do siebie.   https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super wygladasz w tym kostiumie : D Nie wiem jak mozna je krytykować,są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardz fajny blog. Jestem początkującą na blogu. Staram się spełnić w tym co lubię. Mam nadzieje, ze pomożesz : ideaforbears.blogspot.com☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiście nie lubię strojów jednoczęściowych, ale to kwestia indywidualna, Ty wyglądasz świetnie!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ktoś mi powie, że stroje jednoczęściowe są babcine, czy aseksualne, od razu odeślę go do Twojego posta- kochana wyglądasz obłędnie !
    ten strój jest o wiele bardziej seksowny, niż nie jeden dwuczęściowy- serio ! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny i seksowny :) osobiście lubię jednoczęściowe i dobrze sie w nich czuję, a reszta nie jest ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny kostium! coraz bardziej przekonuję się do jednoczęściowych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest Pani nieopisywalnie piękna.

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy