Szary kapturek

11/08/2014

Hej! Na moje szczęście (i wszystkich innych zmarzluchów) nadal jest ciepło. Listopad jak nie listopad, ale mam nadzieje, że zostanie tak jak najdłużej. W taką pogodę, kiedy w ramonesce jest za zimno a nie mamy ochoty zakładać grubszej kurtki, dobrym pomysłem jest ponczo. Długo takiego szukałam i w końcu udało mi się je wygrzebać z kosza z szalikami w lumpeksie. Idealnie nadaje się do wyjścia na spacer, albo do miasta.
Niby wygląda niezobowiązująco i codziennie, ale zawsze inaczej.. a do tego ciepło! Porwane na kolanach jeansy z wyższym stanem chyba zostały uznane za uszkodzone, bo trafiły do kosza z gorszymi spodniami, nie na wieszak i były wycenione na 3 zł. Po co komu takie porwane na kolanach spodnie?? Hmm.. To jedne z moich ulubionych jeansów. :)








poncho- Next (sh)
jacket- Stradivarius
shirt- New Look (sh)
jeans- Topshop (sh)
wedges-  Din Sko (sh)







Może Ci się spodobać

0 komentarzy

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy