My last moment in shorts.

10/24/2014

    Cześć! Ostatnio żyję odcięta od internetu, więc nie mogłam dodać posta. Dziś postanowiłam, że zrobię to
w pracowni komputerowej na mojej uczelni, haha. Spodenki i torebka, które mam na sobie to jedne z moich ostatnich lumpeksowych  łupów. Niestety szorty będą musiały zaczekać do lata, bo robi się coraz zimniej, ale czuję, że torebka zostanie moją nową przyjaciółką! Na zdjęciach jej kolor wydaje się nieco intensywniejszy niż na żywo. W rzeczywistości jest  głęboko błękitna... Ku mojemu zdziwieniu kosztowała tylko 10 zł, a nie widać na niej ani śladu użytkowania, poza lekko przybrudzoną podszewką. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Ach te second handy!














            jacket- Top Secret
        t-shirt- Drywash
       shorts-h&m(sh)
 boots- h&m
           bag- Topshop (sh)




Może Ci się spodobać

0 komentarzy

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy