Checked lady

10/13/2014

W tym roku jesień wyjątkowo nas rozpieszcza. Jest tak ciepło, że można chodzić nawet w samym sweterku
i nie martwić się, że będzie nam zimno. Przygotowałam typowo jesienny zestaw, z ciepłą wełnianą spódnicą, którą znalazłam ostatnio w sh na wyprzedaży, za jakieś 4 zł. Łańcuch, który mam na szyi ma ponad 20 lat. Najlepsze jest to, że w ogóle nie jest zniszczony! Moja mama nosiła go jako nastolatka,a kilka lat temu wpadł w moje ręce.

Cóż więcej pisać, zapraszam do obejrzenia zdjęć. :) 















                                                                           hat-h&m
                                                                           coat-mango (sh)
                                                                           chain-vintage
                                                                           jumper-h&m(sh)
                                                                           skirt-new yorker (sh)
                                                                           boots-h&m
                                                                           bag- burton (sh)

Może Ci się spodobać

2 komentarzy

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy