Dreamcatcher.

8/13/2015




Kamizelkę z frędzlami wypatrzyłam z babcią w lumpeksie jakoś zimą. Wtedy nie był to jeszcze taki hit i  nie było na nią chętnych. Wisiała sobie spokojnie, pominięta przez tłum ludzi. Nam się bardzo spodobała.  W tamtym tygodniu łaziłyśmy po sklepach i moja babcia znalazła podobną w C&A. Od razu krzyczała do mnie 'Patrz, taka sama jak znalazłam Ci w ciuchlandzie!'. :D 




Część ubrań z  tego wpisu zamówiłam ostatnio na Zalando, za mój wygrany w konkursie Lottoland bon. Do tego wzięłam jeszcze piękne kozaki. Przyszły całkiem inne. Inny model, innej firmy, z innego materiału. Rozumiem, że każdy może popełnić błąd, ale w czasie zwrotu moje wymarzone buty zostały wyprzedane... Za to klapki, które mam na sobie polecam wszystkim. Mają tak miękką podeszwę, że czuję się w nich, jakbym chodziła po łóżku!














T-shirt- Vero Moda
Shorts- Second hand (vintage+diy)
Vest- Thama (second hand, chyba vintage)
Flats- Tamaris
Bag- Even&Odd
Necklace and sunglasses- Aliexpress
Tattoo- Statement

Może Ci się spodobać

26 komentarzy

  1. stylizacja idealna <3 UWIELBIAM!!!!
    Kochana babcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia jest bardzo zakręconą i zwariowaną kobietą :D

      Usuń
  2. Kamizelka jest świetna :) piękne zdjęcia :) no.u też uwielbiam sh :) pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!
    Zestaw sprawia wrażenie bardzo dopracowanego, spójnego stylowo i - co najważniejsze - pasującego do Ciebie!
    A kamizelka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelka idealnie wpisała się w letnie trendy :) super zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylówka :D Dodałam Twojego bloga do STRON na moim blogu :D

    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać stylizację w takim stylu! Super post i piękne zdjęcia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/08/snapchat-inspirations-2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your boho-chic look!!!
    Follow 4 follow?
    Happy friday doll!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm following you back now... keep in touch hun!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojej siostrze podkradałam podobną torebkę :) super look ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci się trafiło z tą kamizelką, zazdrocha! :) Świetny look, bardzo lubię takie boho klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  11. UHUHUHUHU<3 w 100% mój styl. Frędzle, lenonki, poszarpane jeansowe szorty... jestem zakochana w tej stylizacji!

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja <3 naparwdę bardzo udana :) Babcia miała nosa a i Ty mega szczęście ,że taka kamizelkę wyhaczyłaś :) szukałam takiej wszędzie ale niestety nie wpadłam na to aby po ciuchach łazić ) mega te butki, zastanawiam się czy jeszcze je gdzies dostane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie są cudne <3 dzięki za linka :* również dodaję !

      Usuń
  13. Bardzo lubię takie stylizacje w stylu boho, wyglądasz super :) Mam podobne klapki i faktycznie, to jedne z wygodniejszych butów jakie ostatnio nabyłam. Wszelkie second handy uwielbiam i odwiedzam namiętnie :)

    Dodaję do ulubionych i będę wpadać częściej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super,extra kamizelka. Ostatnio próbowałam złowić coś z frędzlami w sh ale nie miałam szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Twój look! Jest genialny, taki odrobinę inny w tej monotonii :)

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga! W ostatnim poście trendy w makijaży na sezon jesień-zima 2015/2016 :) Zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twoj blog na pewno się odwdzięczę!
    http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mega stylizacja i cudowny uśmiech ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz! :) Ten warkoczyk idealnie pasuje do stylizacji. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kamizelka! Spodenki też bardzo fajnie zrobiłaś :)
    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw <3 wszystko świetnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy