Wielkie powroty. Koszula uniwersalna

8/19/2015




Masz czasem tak, że przez lata nie wyrzucasz pewnej rzeczy? Robisz porządki w ubraniach kilka razy w roku, segregujesz je, ale i tak nie odkładasz wszystkiego w czym nie chodzisz? 



Ja tak miałam z tą koszulą. Kupiłam ją około 5 lat temu i do tego czasu ani razu jej nie założyłam. Tak samo tuby, którą mam pod spodem. Nie nosiłabym jej samej, ale świetnie sprawdza się jako coś w stylu halki.  Z jakiegoś powodu nie chciałam wyrzucić tych rzeczy. Jak się cieszę, że tego nie zrobiłam! Przez ten czas, koszula nigdy nie podobała mi się tak bardzo jak teraz. Jest dosyć długa, więc można ją nosić do spodni, ale i jako sukienkę. Dzisiaj pokażę ją w wersji letniej. Przez luźny, lekki krój idealnie wpasowuje się w letnie klimaty. Myślę, że świetnie sprawdziłaby się też na plaży. Po prostu koszula uniwersalna! 
















Piesio chciał się załapać na zdjęcia. 



Shirt- Next (Second hand) | Dress under the shirt- Bershka (Second hand) | Wedges- Tiger of Swedden (Second hand) | Bag- Second hand | Necklace- KLIK | Bracelets- Second hand












Może Ci się spodobać

29 komentarzy

  1. Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wiele takich ubrań ;)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i proszę jaka super stylizacja powstała! w końcu koszula "dojrzała" do swojej świetności :D
    chętnie tu jeszcze zajrzę- obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjnik i ostatnie zdjęcie super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik i ostatnie zdjęcie super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna stylizacja i zdjęcia!
    dziekuje za komentarz u mnie.
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. idealnie <3
    naszyjnik przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeej a ja myślałam, że to sukienka :) hehe
    Powiem Ci, że też nie wyrzucam ciuchów i to jest moja wada, bo ja do wszystkich mam sentyment- a później tak się walają w szafie, rok, drugi, czwarty :P hehe
    ale kilka razy miałam z tego pożytrek, bo np niedawno wcyiągnęłam daaaawno zapomnianą torebkę z frędzlami, która jest hitem tego lata oraz zapomnianą spódnicę maxi- jakaż byłam z siebie dumna :P hehehe

    świetny zestaw ! bardzo dziewczęcy i subtelny :)
    naszyjnik dodaje super efektu- przepiękny jest ! jak na kobietę srokę przystało, skaradłabym Ci go, choć domyślam się, że byś tak łatwo nie oddała :P hehe

    Super wyglądasz :)

    miłego dnia :)
    Daria

    Co byś powiedziała na wspólną obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. co tu dużo pisać zestaw jest idealny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz. Super sukienka i dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam że to sukienka. Pięknie wyglądasz w niej, takie romantyczne boho ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że mam podobnie - wiele mam ubrań, które kiedyś tam kupiłam, założyłam raz czy dwa... ale które uważam za ciuchy dobre jakościowo i dość ładne.
    Tych nigdy nie wyrzucam - parę razy czegoś się pozbyłam i potem płakałam bardzo!
    Pozbywam się tylko ubrań zniszczonych ;)

    Bardzo dobrze, że nie wyrzuciłaś tej koszuli!
    Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja! :) uwielbiam biel!

    zapraszam na nowy, elegancki post :)
    http://proteinka.blogspot.com/2015/08/elegant-look.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka torba z second handu?! O matko. Wyglądasz zniewalająco, Twoje włosy pasują cudownie z takimi kolorami ubrań. A buty to w ogóle bajka! Mam pytanko, co znaczy "(sh)" przy markach, które dodajesz? Nie jestem zbyt obeznana z blogami modowymi i nie mam pojęcia :D

    Pozdrawiam, Oszczednastudentka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta koszula, w ogóle świetnie pasuje naszyjnik do niej :)

    Alyofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Popełniłabyś grzech wyrzucając ją! Dzięki Bogu jest z Tobą - świetnie Ci w niej! Wyglądasz mega świeżo! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i genialna stylizacja!!! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna ! ♥
    ca113roline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądasz, takie troszkę klimaty retro Super ;)

    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  20. wakacyjny zestaw - to lubię :) świetne okulary !

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię pozbywać się ciuchów :) Większość osób próbuje mi wmówić, że jak czegoś nie noszę przez 6 miesięcy to na pewno już nie założę :) Czasem ubrania odnajdują swoje drugie życie po roku czy dwóch :)
    Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw. Uwielbiam białe, zwiewne sukienki, są tak delikatne i dziewczęce

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś jedną z najpiękniejszych Kobiet na świecie.

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy