Spring green bomber jacket

3/18/2016


Dziś kolejny zestaw z najmodniejszym w tym sezonie bomberem. Tym razem z różu przeskoczyłam na.. zieleń! Miała to być zieleń wojskowa, zgniła- przynajmniej tak wyglądała na zdjęciach- KLIK. Kiedy w paczce zobaczyłam trawiasto-zieloną kurtkę, myślałam, że to pomyłka. Kolor niby ładny, ale taki.. nie mój. Nigdy nie miałam nic w tym kolorze i raczej z premedytacją bym go nie wybrała. Po przymierzeniu stwierdziłam, że w sumie zieleń  całkiem ładnie wygląda przy moich blond włosach. Kolor bombera jest dość nietypowy, bo większość ma jednak odcień khaki... chociaż będę się trochę wyróżniać, prawda? W sumie to na dobre wyszło, wiosenna zieleń ciekawie rozjaśnia stylizacje, fajnie też komponuje się z jeansem! Nosicie, czy stawiacie raczej na jej przygaszoną wersję?

Top- Atmosphere (second hand) || Skirt- River Island (second hand) || Bomber jacket- KLIK || Bag- Second hand || Slip on shoes- C&A
















Może Ci się spodobać

31 komentarzy

  1. Ten bomber z cała pewnością wyróżnia się na tle tych kurtek widzianych na ulicach - także możesz go nosić dumnie kochana :D piękna jest ta zieleń, taka wiosenna- od razu sama gęba uśmiecha się do monitora :D
    te khaki i czarne już mi się przejadły :P
    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :* No piękna zieleń, ale jakoś nigdy nie widziałam się w takim odcieniu. :D

      Usuń
  2. wow wyglądasz fenomenalnie w tym zestawie;) a kurtka jest boska;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się, że ta kurtka przyszła taka!
    Przynajmniej nie będziesz wyglądała jak dziesiątki innych blogerek i dziewczyn na ulicach!
    Bo wszystkie bombery to albo khaki właśnie albo pastelowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to dziewczyny możecie się ubierać. Wygląda luzacko, ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bobmerka ma genialny kolor *.* Dzięki takiemu kolorowi jest niepowtarzalna i świetnie rozświetla stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz cała stylizacja idealnie ze sobą pasuje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie! ;)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten kolor, taki inny :) całość super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie - ideolo! Podoba mi się całkowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę tę bomberkę! Piękny kolor ma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool bomber! Great look!

    https://reckless-diary.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Super kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, wyglądasz super:) Kurteczka fenomenalnie się prezentuje, świetny kolor! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zestawienie... podoba mi się! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie to wszystko wyglada, cudny kolor bombera:)
    Daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja, aż sobie zapiszę w swoich inspiracjach :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie piszesz, fajny zestaw ubrań.. ;)


    http://whitewilloww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie kolor kurtki świetny jak i zresztą cały look. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna stylizacja ! Super blog ! też kocham lumpeksy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bomberka , w super kolorze :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten sam mamy tylko mój czarny :) Twoja stylówka o niebo lepsza!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja bardziej zakręcona, Twoja klasyczna! Co tu porównywać, oba pomysły są dobre. :D

      Usuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy