Modern ballerina

3/15/2016


Śnieg. Znowu zima. Żeby nie było, że zwariowałam, zdjęcia robiłam kilka dni temu. Było ciepło i nawet przez myśl mi nie przyszło, że jeszcze nas zasypie. No cóż, wyszło, że trochę nie w czas, post jak z całkiem innej pory roku. Ale spokojnie, już niedługo. :) Balerinki odłożyłam w kąt i nadal czekają na wiosnę. Na dziś mam lepszą propozycję butów- ocieplane gumowce. Oczywiście, nie do mom jenas. :D 


Top- Bershka (14,90 pln ) || Jacket- Mango (49,90 pln) || Jeans- Second hand (4,50 pln) || Flats - Parfois (19,90 pln) || Hat- Aliexpress (3,99 $) || Bag- Second hand (1 pln) || Sunglasses- Second hand 










Może Ci się spodobać

37 komentarzy

  1. WOOOOW! Pięknoooości, ale bcudny zestawik :)
    Mega buciki <3
    Miłego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna kurteczka :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! kiedy dorwałaś tą kurtkę, za taką cenę ?:D
    ps. stylizacja jak zawsze piękna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjj, ja ją noszę już od wakacji. :D Na Mango w necie zawsze takie przeceny, nie ta jedna była za 50. :) Jest super, gruba i ciepła. W tym roku też chętnie coś upoluję. :D

      Usuń
  4. Twoje mom jeans też świetne! I super wyglądasz w tej czapce! podoba nam się <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny zestawik, wyglądasz rewelacyjnie w nim :D
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega stylówka, ubrałabym wszystko :D Widziałam taką czapę w h&m i żałuję do dziś, że jej nie kupiłam. Chyba czas tam wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą w hm mierzyłam, ale taka płytka była, średnio mi pasowała. :D Dlatego szukałam alternatywy na Alie, i znalazłam za pół ceny. ;)

      Usuń
  7. świetna stylizacja! W życiu nie pomyślałabym, że baletki będą dobrze komponować się z taką stylóweczką. Masz klasę. W dodatku jesteś podobna do Nikity! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęęę! Widzisz, trzeba czasem eksperymentować, ale Ty chyba dobrze o tym wiesz. :)

      Usuń
  8. Rewelacyjna czapka <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. baleriny świetne jednak nie dla mnie :) jestem chyba do nich za niska :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba o stokroć wolę te buty do takiego stroju, niż do tych wszystkich spódnicowo-sukienkowych słodkich setów ;P
    Przynajmniej jest inaczej, z sukienkami jakoś mi nie leżą ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. balerniki są świetne i całość również :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygladasz , cudowna stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne baleriny! Sama się na takie skuszę :)

    http://marta-zacny.blogspot.com/2016/03/sukienka-w-groszki-i-somkowy-kapelusz-z.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, niebanalna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja! Genialna kurtka i czapka <3
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta stylizacja podoba mi się w całoości max! Świetnie dobrałaś elementy! Brawo! <3

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba tylko w Poznaniu nie spadł dziś śnieg :P Ja bym przyjął taką kurtę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. nic dodać nic ująć...wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zobaczyłam śnieg dzisiaj rano, to od razu mi morale opadły;)
    Świetne spodnie, uwielbiam ten fason!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie! ;)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja. Podobają mi sie połączenia, kaszkietówka, buty, jeansy. Wszystko co lubię w jednym :) tak jeszcze poza postem - ciekawa nazwa bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja i cudowne balerinki! Ja też miałam ogromną nadzieje, że już wiosna do nas idzie, a tu BAM, śnieg wrócił :/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się ogólnie podobają baleriny wiązane <3
    Fajnie że do całej stylizacji dodałaś czapkę z daszkiem- chyba najmodniejszy dodatek sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo oryginalna stylizacja, świetnie wyglądasz ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. idealnie trafiłaś w mój gust! balerinki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie na Tobie wyglądają te butki :) i jaka piękna kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty raczej nie dla mnie, ale wpadła mi w oko twoja czapka. Jest świetna. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten zestaw - trafiony w punkt. Wszystko idealnie dobrane, wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy