Can I wear more jeans?

3/23/2016



Denim ciągle na fali. Ten materiał nigdy nie wyjdzie z mody! Jeansowe total looki królowały kilka lat temu, a teraz znów stają się hitem sezonu. Nic w tym  dziwnego, bo chyba nie ma osoby, która by go nie kochała! Nawet jeśli biurowy dress code  nie pozwala, to w weekend na pewno dobrze jest założyć wygodne jeansy. I wcale na tym nie musi się skończyć! Łączenie różnych fasonów i kolorów jeansu jest teraz na topie. Wracają jeansowe bluzki, sukienki i kurtki- możemy je dowolnie ze sobą łączyć. Ogranicza nas tylko wyobraźnia! 

Top- Tally Wejl || Shirt- Second hand || Jeans- Levis (second hand) || Jacket- Levis (second hand) || Boots- Pull and Bear

















Może Ci się spodobać

25 komentarzy

  1. Po prostu dżins od stóp do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie powiedziałabym, że tyle jeansu będzie dobrze wyglądać, aż zobaczyłam Twoją stylizację. Bardzo fajne zestawienie, podoba mi się :)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladasz , sliczna kurtka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem fanką takiego miksowania różnych dżinsów ze sobą, ale przyznaję - u Ciebie mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia i fajna stylówka. Dałaś mi niezłą koncepcję co mogłabym ubrać ;)

    ni3bi3ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Warstwy wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Podoba mi sie ten zestaw i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jeans :) Katanka jest bardzo piękna :) Poklikałam linki ;)
    Aga z CiekaweKosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham dżins, szczególnie w wersji total:) bardzo dobry zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duże TAK dla jeansowej stylizacji! :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mini relacja z greckiego raju - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie! bardzo mi się podoba, że spodnie są w ciemniejszym odcieniu, idealnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look :) Lubię dżins, nawet bardzo, ale niestety nie w każdym rodzaju wyglądam dobrze. Bardzo podobają mi się dżinsowe kurtki, jednak nie znalazłam takiej, w której byłoby mi do twarzy :(.
    Ciekawy blog. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz w takim połączeniu, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula i bluzka mega *.* Dżinsu nigdy za wiele :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeansu nigdy za dużo! Genialny look, az mam ochotę założyć jeansowe boyfriendy i koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeans uwielbiam w każdej wersji! piękny zestaw :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. super Ci w tym jeansowym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit! poszczęściło ci się z tą kurtką :D

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie takie stylizacje jeansowe! Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy