Look like a woman

3/26/2016



Ostatnio ciągle pojawiały się luźne zestawy- tym razem coś na święta. Eleganckie spodnie i koronkowy top z odkrytymi ramionami (który dorwałam nowy z metką za 1 zł!), to całkiem niezły pomysł na Wielkanocny obiad. Nie jest bardzo formalnie, ale przecież święta spędzamy w rodzinnym gronie. Nie trzeba wyciągać białej koszuli, czy sukienki. :)
Przy okazji- wesołego jajka! 

Top- Atmosphere (second hand ) || Pants- Atmosphere (second hand) || Coat- New Yorker || Boots- C&A || Bag- New Yorker




















Może Ci się spodobać

21 komentarzy

  1. Kochana, ale slicznie wygladasz! Cudny Look! :) I boooska torebka :)
    Wesolych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. do twarzy Ci w czerwonym :* Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look, elegancki ale nie przesadzony, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie!
    Są czadowe, bardzo wysmuklają i wydłużają sylwetkę!

    Świetnie je dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie + obcas. :D Bo mam wrażenie, że do płaskich butów trochę pogrubiają. :D

      Usuń
  5. Hej! To się nazywa kobiecość! Skąd kolczyki kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Kolczyki z aliexpress: http://pl.aliexpress.com/item/New-Vintage-Rhinestone-Tassel-Dangle-Earrings-Brincos-Pendiente-Earrings-For-Women-Gift-Crystal-Long-Pendant-Drop/32562089950.html

      Usuń
  6. Wygladasz świetnie !
    super outfit
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tej torbie! Zapraszam do mnie :) hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja! Podoba mi się bluzka, torba i kolczyki! Fajne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega stylowo! torebka skradła moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, genialna bluzka - zakochałam się w kroju i kolorze ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie rewelacja! Płaszcz, dodatki i bluzeczka również. Stylizacja ciekawa i za sprawą bluzeczki faktycznie zrobiła się świąteczna. Ty te zakupy za 1zł to wyciągasz jak z zaczarowanego cylindra - też tak chcę!

    OdpowiedzUsuń
  12. za złotówkę? Co za udany łup! Piękny jest ten top;) Bardzo mi się podoba takie eleganckie zestawienie. A w czerwieni Ci pięknie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy