Spring feeling

4/08/2016


Moja krótka nieobecność sprawiła, że przeskoczyłam z wełnianego płaszcza do odkrytego brzucha i delikatnej koszuli.. Koszuli, która w pierwszej chwili skojarzyła mi się z... kimonem do karate. :D Przyszła do mnie zapakowana w foliowy woreczek, z którego wypadł jeszcze biały materiałowy pasek. "Jaki pasek? Do czego?"-pomyślałam. Przy zamawianiu nie widziałam żadnego paska! Zaczęłam kombinować i w sumie związałam go w tym samym miejscu, tylko z przodu. Myślałam, że padnę, bo koszula nadawałaby się prędzej na karate niż na ulicę. No ale dokładne przyjrzenie się zdjęciom, uświadomiło mnie, że powinnam to zrobić odwrotnie.. :D Nie daje może takiego efektu jak na stronie, ale i tak jest super ciekawym ciuchem. Może mniejsza wyglądałaby lepiej, bo mimo, że to azjatyckie M, wypada dosyć spora. 

Shirt- KILK || Jeans- Topshop (second hand) || Sneakers- Deichmann || Bag- Atmosphere (second hand) || Sunglasses- Second hand













Może Ci się spodobać

31 komentarzy

  1. Genialna koszula! Całość bardzo na plus! :D

    Pozdrawiam :D
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja wprost genialna, idealnie dobrałaś dodatki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, bardzo dobrze, że wiąże ją się z tyłu :D
    takiej koszuli, to chyba jeszcze nikt w blogosferze nie ma :D
    mnie się podoba, też bym ją nosiła - i właśnie tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, bo zawiązanej z przodu bym nie założyła. :D I materiał daje radę, niby poliester, ale sprawia wrażenie bardzo przewiewnego i miłego w dotyku. Za taką cenę super :D

      Usuń
  4. Cudownie wygladasz !!;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak zaczęłam czytać Twojego bloga, świetnie się rozwijasz! :)

    www.blogwspodnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie stylizacje, czuje się w nich najlepiej :) Koszula jest świetna, jakoś do tej pory pory nie byłam przekonana do wiązania z tyłu ale Twoja stylizacja mnie przekonała, bo wygląda to na prawdę genialnie, tak inaczej i świeżo :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kopertówka jest tu świetnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, naprawdę świetny wiosenny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny akcent daje ta narzutka/biała koszula, podoba mi się!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wszytko połączyłaś :)

    Pozdrawiam,
    MONIQUE

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit. Połączenie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna koszula no i świetne buty! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa koszula

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja :) Buty masz bez skarpetek czy nosisz niewidoczne stopki ? :) no i co sadzisz o panujacej modzie na odsłanianie kostek nawet gdy jest zimno ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez skarpetek, ale ostatnio kupiłam w H&M takie mega krótkie stopki i wyglądają spoko do wyciętych butów. :) Moda modą, jak komuś ciepło to niech nosi. :D Kostki to jeszcze pół biedy, czasem tak wyszłam przy niskiej temperaturze, i było spoko. :D Całkowicie porwane spodnie na minusowej temperaturze to dopiero hardcore. :D Rajstopy ratują. :)

      Usuń
  15. Śliczna jest ta koszula i oryginalna ! Bardzo fajnie wygląda właśnie wiązanie z tyłu :* Ja tam bym w niej chodziła wszędzie nie tylko na karate xd Ślicznie wyglądasz ! Buciki i koszula są ekstra !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa koszula no i zupełnie nie wygląda na poliestrową! Kopertówka jest przesłodka, no i ciekawe marmurki, może też sobie sprawię, bo Twoje mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo oryginalnie prezentuje się ta koszula :) torebka mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  18. interesująca propozycja na modny wiosenny look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super wygladasz!
    olyvka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalna ta koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna torebka :) Bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy