Unrequited love

4/28/2016




Wiem, wiem. Dzwony najlepiej wyglądają na wysokich dziewczynach, a jak się centymetrów nie ma, to trzeba nosić obcasy. Ja z moim 166, zaliczam się raczej do tych drugich. Ale wiecie co? Kocham szpilki. Jak prawie każda kobieta, kocham je z całego serca. Kocham je mieć, mierzyć i na nie patrzeć. Jestem jednak tak "niestała" w uczuciach, że kiedy przychodzi mi je założyć i latać jak szalona po mieście, to moja miłość pryska. Nie jestem w stanie wyjść z domu pół godziny wcześniej na rzecz wysokich butów. Zawszę wyszykuję się  w ostatniej chwili, a potem biegnę z językiem na brodzie, żeby zdążyć. :P Dlatego w mojej garderobie przeważają trampki i botki, a szpilki zostawiam na specjale okazje. Nie stworzymy idealnej pary, bo najzwyczajniej do siebie nie pasujemy. Nie fizycznie, bo w ten sposób- jak najbardziej. Jednak w życiu się mijamy, mój brak organizacji i zamiłowanie do wygody, to cechy, które obcasom się nie podobają. Czy tylko ja tak mam? :D 

Top-KLIK || Jeans- H&M (second hand) || Jacket- Second hand (1 PLN) || Slippers- C&A || Bag- Second hand


























Może Ci się spodobać

22 komentarzy

  1. Stylizacja bardzo high fashion, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż moim zdaniem to dosyć prosty zestaw, i do high fashion trochę mu brakuje. Ale miło słyszeć. :)

      Usuń
  2. Niesamowita stylizacja !! Nie każdy potrafi nosic dzwony, Ty powinnaś byc przykładem dla innych !!
    Rewelacyjna sesja <3

    Pozdrawiam !!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz , cudowne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jesteś w tym sama. Też tak mam... Ale dawno dawno temu odpuściłam sobie przygodę ze szpilkami. Przy 176cm właściwie nie ma potrzeby ich noszenia, tym bardziej jeśli jest się młodą kozą lubiącą biegać i skakać. Czuję, że szybko połamałabym sobie nogi.
    A Twój outfit nic nie traci na płaskich butach! Całość wygląda świetnie i naprawdę zazdroszczę Ci tych lumpeksów. Sama szukam miejsc z takimi perełkami za grosze, ale jak dotąd bezskutecznie :(.
    Pozdrawiam
    stylowyslowotok.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takim wzroście kochana, to Ci szpilki nawet nie potrzebne, bo i tak we wszystkim pięknie wyglądasz! :) A przeglądałaś internetowe lumpeksy? Niektóre mają super ceny!

      Usuń
  5. zgadzam się, szpilki są piękne, ale wygoda przede wszystkim :) świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ! świetnie wyglądają te paseczki na plecach *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny, prosty zestaw! Dzwony jak najbardziej do Ciebie pasują. A czytając tekst o szpilkach - jakbym czytała o sobie :D

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: niebiesko, wiosennie z dodatkiem żółtych żonkili - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodnie wyglądają super nawet z takimi butami!
    Moim zdaniem jest bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co lepsze, są na mnie dobre, a kilka miesięcy temu, kiedy pierwszy raz dodałam z nimi post, ledwo się w nie wciskałam. :D :D

      Usuń
  9. Bardzo fajna bluzeczka, ale mnie osobiście dzwony się nie podobają.
    Ważne żeby mieć własny gust i się go nie wstydzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia czasu, kiedy każda z nas znów będzie miała w szafie chociaż jedną parę. :D

      Usuń
  10. Przylecialam prosto z FB :)
    hmn..... pamietam, że byly to moje ukochane spodnie ! nosiłam je niemalże do sameg końca, aż prawie wycofali je ze sklepowych półek, na rzecz rurek- które w moment zdominowaly wszystkie sklepy i podbily serca dziewczyn- ja baaardzo dlugo nie moglam się do nich przekonać :/ a teraz.... nie wiem, czy potrafilabym zrezygnować z tych rurek, przed ktorymi bardzo się broniłam, na rzecz moich dawniej ukochanych dzwonow :P hehehe

    super bluzka <3

    milego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alee po co rezygnować z rurek? :D Mi się ciągłe noszenie rurek już trochę znudziło. :) Więc zależy do czego, teraz mamy do wyboru mom jeans, dzwony, bradzo szerokie spodnie ala 'szwedy' i oczywiście rurki. :) Wszystko zależy od tego, do czego je założymy. Moj zestaw do rurek byłby bardzo prosty, z dzwonami wygląda trochę mniej banalnie.

      Usuń
  11. Dzwony wyglądają fantastycznie. Przy Twojej Figurze to wskazane jest je nosić. Bluzeczka jest fantastyczna :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest wspaniała, pięknie w niej wyglądasz! Do dzownów wydaje mi się fajnie wyglądają masywne koturny ;) Szpilki uwielbiam, niestety nie nosze ich na co dzień z racji wieku. Chociaż patrząc na sfere bloggerską chyba będe musiała to zmienić ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzwony... Moda wraca ale mnie nadal one nie przekonują. Owszem z eleganskiego, lejącego się materiału wyglądają magicznie. Ale dżins, jednak podziękuje xd Ale ty fajnie wszystko zestawiłaś i podoba mi się ten look, szcególnie góra ;) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz super. :) Nie założyłabym takich spodni, ale na kimś mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wiesz ja uwielbiam dzwony, a Ciebie też uwielbiam w dzwonach. Każda stylizacja z dzwonami ma w sobie coś innego i oryginalnego. Fajnie, że u Ciebie na blogu można sobie trochę dzwonów pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne są te spodnie! sama bym kupiła takie gdybym gdzieś je znalazła! bluzeczka też jest dość fajna. :) Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy