Niebieski akcent

5/08/2016


Czerń, czerń i czerń. Czerń od  stóp do głów, kolejny raz gości na moim blogu. Mimo, że wcale czerni za nudną nie uważam, czasem warto ją czymś przełamać. Tak dla urozmaicenia. I szczerze mówiąc, każdy kolor się do tego nada!  Ja postawiłam na niebieski, bo chciałam Wam pokazać koszulkę, którą ostatnio dostałam od internetowego lumpeksu-Ciucholandia. To nie moje pierwsze zamówienie z tej firmy. Kolejny raz jestem bardzo zadowolona! Łatwo można wyszperać coś fajnego,bez wychodzenia z domu. ;) 

T-shirt- sklep-ciucholandia.pl || Pants- H&M || Flats- Parfois || Bag-Topshop (second hand) || Necklace- Sinsay || Sunglasses- Second hand









1. KLIK  2.KLIK 3/KLIK

Może Ci się spodobać

18 komentarzy

  1. Buty najbardziej zwracają moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty prezentują się genialnie. Torebka ma ciekawy kolor. Całość prezentuje się genialnie.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w tych butach :D Od dawna czaje się na takie w kolorze nude <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka bardzo przyjemna. Buty w sumie też, chociaż ja bym raczej w takich się nie odnalazła. Kompletnie mi nie pasują ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. cała stylizacja mi się podoba ale buciki najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz cudowne buty :D zakochałam sie <3 bluzka mimo ze z lumpeksu wyglada bardzo fajnie :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jaka miła stylizacja! Kolorystyka świetnie dobrana. Te baletki to wiadomo, idealne! I pierwszy raz widzę okulary w sh! U mnie w szmateksach nie sprzedają takich rzeczy, szkoda. :c Ogółem podoba mi się całość max. :)

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te okulary w sh, kupiłam.. chyba 5 lat temu. :D Już są na wycieńczeniu, a ciągle mi się podobają,ale nigdzie podobnych nie znalazłam. ;(

      Usuń
  8. jakie buty <3 !
    www.monisa.pl zapraszm do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo zmęczona jestem po tej intensywnie u mnie spędzonej niedzieli, także będzie skrótowo - bardzo fajnie wyglądają tu te niebieskie akcenty!

    to udany miejski zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie bomba! bardzo mi się podobają balerinki
    :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Look jak zwykle bardzo fajny :)

    p.s. Nie wiem czy wiesz, Ale w Felietonie Dawida Wolińskiego majowego wydania Glamour jest zdjęcie twojej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjnie wyglądasz! Wszystko bardzo mi się podoba! ❤

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy