Sukienka z Asos poszła pod skalpel

5/12/2016


Sukienka z Asos poszła pod skalpel, a  dokładniej pod moje niezdarne ręce i nożyczki. No, może nie aż takie niezdarne, bo  plastyka zawsze była moją dobrą stroną. Kiedy jednak przychodziło mi coś wyciąć, proste linie w moim wykonaniu były praktycznie niemożliwe. Wracając do sedna, w paczce od Ciucholandii, przyszła mi cudna mgiełka midi. Opisana była jako maxi, a ja wymiarów nie sprawdzałam, więc trochę się zdziwiłam, ale na dobre wyszło. Rozmiar 36, przymierzyłam, wszystko cacy. O dziwo pasuje nawet w cyckach, ale... gdybym miała chociaż centymetr więcej w biodrach, chyba już bym się nie wcisnęła. Myśląc, co tu zrobić, żeby zapobiec ewentualnemu pęknięciu materiału przy gwałtownych ruchach (bo po co mi wdzianko do stania?), uznałam, że zrobię sobie długi rozporek! I dzięki temu uzyskałam super sukienkę, którą mogę nosić do spodni, a na strój kąpielowy też będzie bardzo spoko. Muszę tylko jeszcze uprosić babcię, o zaobrębienie brzegu! Mam maszynę do szycia, ale kompletnie nie wiem jak ją ogarnąć. Może macie jakieś wskazówki?


Dress- Asos (Ciucholandia) || Pants- American Apparel (second hand) || Shoes- Atmosphere (second hand) || Bag- Burton (second hand) || Hat- Aliexpress























Może Ci się spodobać

30 komentarzy

  1. Świetna sukienka, ładnie się ubrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt robi ta przerobiona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz bardzo mi się podoba stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka świetnie się sprawdza w roli długiego topu :)
    super zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, oryginalna sukienka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw zwróciłam uwagę na buty :) Świetne! A styl ubierania na cebulkę to hit. Zgrabnie połączyłaś trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukienka, aż sama mam ochotę na taką.
    Maszyna do szycia wbrew pozorom jest bardzo prosta w obsłudze, więc na pewno uda Ci się ją ogarnąć :)

    http://by-inga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście będzie fajnie wyglądała pod jakimś kolorowym storjem kąpielowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i świetne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aczkolwiek do wykonania mam trochę zastrzeżeń jeszcze, przyda się zaobrębić brzeg :D

      Usuń
  10. Genialny look, podoba mi się każdy dopasowany element! Odważnie, oryginalnie... Świetnie! :)

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z tym przerobieniem, świetne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mam maszynę do szycia, ale tego zaobrębienia bym nie zrobiła ;P
    Napisz do Marchewkowej albo do Joulenki, one na pewno Ci pomogą :)

    P.S. myślę, że w tej wersji z "rozpierdakiem" sukienka wygląda fajniej, niż w pierwotnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że musiałabym się najpierw nauczyć szyć, co bardzo chciałabym zrobić. :D Ale czekać z sukienką, aż się nauczę to mi się nie chce, babci dam.

      Usuń
  13. Niestety nie wiem jak ci doradzić.

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szyciu niestety się nie znam, ale wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Nie jestem sama,która lubi łączyć długość MIDI/MAXI ze spodniami❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka z rozcięciem bardziej praktyczna i chyba lepiej wygląda niż bez. Masz dobry pomysł, teraz tylko uruchomić maszynę i do dzieła ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysł z tym rozcięciem, próbowałam kiedyś przerobić spódnicę w podobny sposób jednak skończyło się na niezdatności spódnicy do użycia :D
    http://archetype.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. heheh bardzo fajna ta stylizacja , ona ci bardzo pasuje
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, świetna stylizacja i ciekawe rozwiązanie z sukienką, a w czapce wyglądasz genialnie i ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja, mnie z kolei urzekły buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna sukienka i wygląda genialnie w takim połączeniu!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. No, no! Sukienka świetnie wygląda :) Pasuje do butów idealnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Któryś z kolei post.. na prawdę jestem pod wrażeniem Twojego stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeróbka jak u profesjonalnej krawcowej :)
    ______________________
    https://sklepbonito.pl

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy