White story

5/17/2016




Mimo, że lubię luźne ciuchy, uwielbiam też delikatne, dziewczęce zestawy. Kobieta zmienną jest, prawda? Równowaga musi być zachowana. Wszystko zależy od humoru, pogody i okoliczności. Nie musimy zawsze wyglądać tak samo, przecież to byłoby nudne! (Moja wyobraźnia by tego nie wytrzymała!)  Delikatne, jasne tkaniny to idealny wybór na lato. Nie ma co się spierać. Dobrze zwrócić uwagę, czy materiał jest przewiewny. Jeśli tak, wysokie temperatury nam nie straszne! Moja sukienka z Ciucholandii jest chyba stworzona do życia w tropikach. Ostatnio trochę przygrzało, więc miałam okazję to sprawdzić. Co prawda to nie +40, ale jest tak lekka że i przy takiej pogodzie da sobie radę. Przydałoby się tylko trochę opalić, bo moje nogi praktycznie nie odróżniają się od jej koloru...  Tak już mam, typowa bladolica wiosenka ze mnie. :)

Dress- Oasis (Ciucholandia) || Shoes- Pull&Bear || Bag- Second hand || Sunglasses- Dresslink











Może Ci się spodobać

20 komentarzy

  1. Prosto, zwiewnie, romantycznie, na lato takie stylizacje lubię najbardziej. Zachwycił mnie dobór butów i okulary!
    Ps. Nie martw się, moje nogi też wyglądają, jakbym była córką młynarza :D. Ostatnio poszłam się opalać, ale jako zawodowa blondynka usiadłam bokiem do słońca. Efekt komiczny.
    pozdrawiam
    www.stylowyslowotok.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja biala sukienka- powoli zaczynam przekonywać się do tego koloru :)
    Ty to masz dar do wyszukiwania takich perełek w SH < mega zazdro>

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest na sukienka :)
    Zapraszam do mnie http://opowiadaniamery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta sukieneczka :) ! buciki fajnie do niej pasują
    ja naszczęście szybko sie opalam i nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opalenizna nie każdemu pasuje, a Ty wyglądasz w tej sukience bardzo dobrze :)
    Na moim blogu sportowa stylizacja, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat pasuje deeelikatna opalenizna. :) Każdej wiośnie zresztą ładnie tak :D

      Usuń
  6. W sumie ta sukienka jest i dziewczęca i luźna jednocześnie :D

    Sukienka jest piękna!

    A opalenizna to wcale nie jest coś koniecznego do tego, żeby dobrze wyglądać ;)
    ja na przykład o wiele bardziej lubię bladą skórę - i u siebie i u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic do bladzioszków, ale jakoś przy tej białej sukience moje nogi wyglądają wyjątkowo jasno, chyba aż taka blada nie jestem normalnie! W mocnej opaleniźnie się źle czuje, lekko muśnięta słońcem jest okey, bo mam wrażenie, że moja skóra jakoś tak "zdrowiej" wygląda. :D

      Usuń
  7. czuć wakacje! idealnie wpisałabyś się w Grecję i greckie krajobrazy z tym outfitem. cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz szczęście do wyławiania perełek w sh! Cudna sukienka, faktycznie na upały idealna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest idealna dla Ciebie! Bardzo mi się tu podoba! Obserwuję! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemna, letnia sukienka ;) W swojej szafie mam 3 takie letnie sukieneczki z sh.
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz , super zdjęcia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo klimatyczne fotki ;) super stylizacja!

    http://kn-fashionlovers.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a gorgeous dress! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej mega sukienka! Uwielbiam wszelakie cyekonie, kamyczki ;)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy