Niebieska pantera

5/19/2016


Jeansowa oversizowa kurtka to mój ulubiony sposób na przełamanie eleganckiej stylizacji. Za duża o kilka rozmiarów, wyglądająca jak pożyczona od chłopaka, to właśnie mój ulubiony model. Nadaje niepowtarzalnego wyglądu i lekkiego pazura. Przy jej noszeniu należy jednak pamiętać, o obcisłym dole (lub jego braku), aby zrównoważyć proporcje sylwetki. Sprawdzą się tu obcisłe sukienki, krótkie spódnice, szorty lub po prostu  rurki. Z szerszym dołem poeksperymentować mogą tylko dziewczyny w rozmiarze XS! W przeciwnym razie, zamiast efektu 'pożyczonej' katany, możemy dodać sobie kilka, a nawet kilkanaście zbędnych kilogramów. Tego chyba żadna z nas by nie chciała, prawda? 

Dress- Ciucholandia || Jacket- Levis (second hand) || Shoes- Deichmann || Bag- Second hand
















Może Ci się spodobać

23 komentarzy

  1. Genialny pomysł!
    Żadne inne okrycie wierzchnie nie wyglądałoby tak fajnie z tą sukienką!

    Marynarka lub sweter byłyby banalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ta katanka zawsze mi przychodzi z wybawieniem. :D A kosztowała tylko 4 zł. :D

      Usuń
  2. Przepiękna jest ta sukienka , świetnie wygląda z katanka
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jeans dla tej sukienki świetnie pasuje ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zestawienie. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna jest ta niebieska panterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny look ;)
    Podoba mi się połączenie dosyć eleganckiej sukienki z kurtką z jeansu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna ta katanka , też mam swoją i planuje w najbliższym czasie udać się na zdjęcia . Co do szkoły w jakiej się uczę to Cosinus , a ty ? :) Mogę cię prosić o klik w ruchomą reklamę w prawym górnym rogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię tego typu kurtki :) Dodają charakteru dziewczęcym stylizacjom

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna katana! Ale i tak najbardziej zazdroszczę figury! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szczerze Ci powiem, że pierwszy raz słyszę, że ktoś zazdrości mi figury. :D Jak widać pół roku diety dało efekty. :P Ale tak czy siak, nie ma mi czego zazdrościć, bo to jak obecnie wyglądam to właśnie wynik diety redukcyjnej i ćwiczeń. :) A jeszcze długa droga przede mną.

      Usuń
  10. świetna kurtka! bardzo ładnie wygląda z tą dziewczęcą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. woow ale wygladasz *,* bosko!!! slicznie wygladasz w sukienkach !mega kobieco <3
    obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  12. You are very happy with your floreal dress
    APPROVED outfit for spring
    Come to visit me

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka, niebieski fajnie przełamuję klasyczną panterkę. Podoba mi się jak kurtka jest związana przez pas - świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obłędna ta katana! Sama mam tylko taką 'krótką' do żeber - jeszcze niedawno takowe były modne i taką właśnie kupiłam. Ale na taką jak Twoja również pluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia :o
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtkę dobrałaś tutaj idealnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta stylówka :)


    http://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy