Walk off the Earth

5/30/2016


Dzisiaj zestaw ze świetną sukienką, która może służyć również za kimono. Jest cała zapinana na guziki, więc można dać się ponieść wyobraźni!  Wystarczy rozpiąć wszystkie i otrzymamy delikatną narzutkę. Jedyny minus sukienki to lekka niewymiarowość. :P Zamówiłam rozmiar L (w tabeli talia 62-92 cm) i mimo moich 68 centymetrów w talii, trochę rozchodzi się w miejscu gumki. Całe szczęście, że mamy letnią pogodę!  Przy takich temperaturach lekko odkryty brzuch w niczym nie przeszkadza. :) 


Dress- KLIK ||  Shorts- Second hand || Bag- Topshop (second hand) || Shoes- CCC











Może Ci się spodobać

13 komentarzy

  1. Przepiękna jest ta sukienka. Widziałam już ją i bardzo mi się spodobała :) Super look!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oszz kurcze ta sukienka jest sliczna :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. :) Podobają mi się buty i torebka.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piękna!
    jako fanka wszystkiego co boho i bohopodobne bardzo, bardzo ją aprobuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow ale super wygląda *,* pasuję do ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia mają tak przyjemny, wakacyjny klimat!
    Cudownie się prezentujesz. Pasują Ci takie kolorowe elementy. :)

    Pozdrawiam, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w takim wydaniu, delikatnie, lekko, zwiewnie, ale zarazem konkretnie i spójnie. Patrząc się na zdjęcia już chciałabym wyjechać gdzieś na wczasy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, super blog dlatego też obserwuję i zapraszam do siebie http://dominatt.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zmysłowa sesja, piękne nogi, piękna jasna, delikatna skóra!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy