Leather shorts

6/03/2016


Skóropodobne materiały podbiły moje serce już jakieś 8 lat temu. To mój ulubiony trend ever! Zawsze na topie, zawsze stylowo. W swojej kolekcji posiadam już kilka kurtek, kamizelkę, spódnicę, spodnie, spodenki, czapkę.. Nie mówiąc o butach i torebkach, bo to standard. Hmm, chyba brakuje mi tylko sukienki? :D Skaja i jeans to jedyne tkaniny, które nie znudziły mi się nawet na chwilę. Kocham je za ponadczasowość i uniwersalność. Pasują do wszystkiego i nigdy nie wyjdą z mody. Ubrania dosyć szybko mi się nudzą, a swoją ramoneskę z gimnazjum nadal chętnie bym nosiła! Gdyby tylko nie uległa całkowitemu zniszczeniu...
Kto podziela moją miłość? 



Top- H&M (second hand 1 PLN) || Shorts- Topshop( second hand) || Shoes- Deichmann || Bag Topshop (second hand) || Hat- Aliexpress || Necklace-KLIK












Może Ci się spodobać

27 komentarzy

  1. Podzielam :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju ramoneski!
    Stylówka świetna, choć jak dla mnie za odważna, ale ja to już stara jestem ;)

    dziękuję za wizytę
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do jeansu się zgodzę, ale jeśli chodzi o skóropodobne to kocham głownie kurtki/ramoneski. Moją pierwszą ramoneskę nosiłam 6lat póki nie uległa zniszczeniu. Obecnie mam 2 kurteczki, które planuje nosić przynajmniej najbliższe 2-3 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, oryginalne zestawienie :) Nie wpadłabym na to :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, ja nigdy jakoś za skórą nie przepadałam, ale na innych mi się podobała ;)

    fajne te Twoje szorty!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swoją ramoneskę z gimnazjum miałam do dziś,ale sprzedałam bo zrobiła się na mnie za duża,a szkoda mi było wyrzucać :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać, że ten sh, w którym sie zaopatrujesz ;) jest bardzo dobrze zaopatrzony ;D te rzeczy są rewelacyjne! bardzo lubię skórę ale wolę naturalną niż eko, chociaż niektóre są bardzo autentyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne szorty! cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się ubrania ze skóropodobnymi dodatkami , ale sama osobiście nie czuję się dobrze w tego typu ciuchach, a szkoda :(
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez uwielbiam skórzane rzeczy. W swojej szafie mam ponadczasowa spódniczkę ze skóry i piękny brązowy płaszcz które ma już ładnych parę lat ( odziedziczyłam je po mamie ;P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa skóra to jest klasa i jakość. Takie rzeczy, często jeszcze z lat 60, 70, 80 sa tak klasyczne i dobrej jakośći że można w nich chodzic i dziś.

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz, bardzo Ci pasuje ten trend!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba polaczenie tych spodenek z ta bluzka! :)
    Sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz genialnie, wszystko gra mi tutaj idealnie ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana, wyglądasz zjawiskowo! oderwać oczu nie można!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz! Bardzo, bardzo stylowo :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna calość, rockowo, charakterna i z pazurrrrem- jak najbardziej moje klimaty !
    Idealnie dobralaś calość kochana, absolutnie nic bym tu nie zmienila <3

    1,80$
    mogę prosić o to samo ? :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz po prostu fantastycznie! Niesamowicie mi się podoba to zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe połączenie no i bardzo pasuje do Ciebie, świetnie wyszło wprowadzenie beżu, buty masz cudne, a fason spodenek fajny, zresztą całość idealnie zgrana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi Milena! I discovered your blog on Google+ and I follow you. I'm Eni, blogger from Italy and I hope you follow me too. I like very much this outfit, especially your beautiful shorts. I think this outfit is really cool!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie woli Pani skóry naturalnej? Jest Pani tego warta, aby chodzic w skórach naturalnych ! ! !

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy