Curiosity often leads to trouble

6/23/2016


Przez ostatnie tygodnie bardzo pochłonęły mnie uczelniane sprawy, stąd chwilowa przerwa na blogu. Opłaciło się, bo sesja zakończona sukcesem, a licencjat oddany! Teraz tylko czekam na obronę 5 lipca, więc jedną nogą jestem na waaakacjach. ;) Trzymajcie kciuki! 

Dziś te same spodenki, które były w ostatnim poście, ale w odrobinę innym wydaniu - jeszcze bardziej na luzie, z oversizowym t-shirtem ( z moją podobizną na klacie:D)  i trampkami. Wiem, że jakieś sandały na obcasie pięknie by się prezentowały w tym zestawie, ale czasem lepiej postawić na wygodę i założyć wygodne szmaciaki. :P 

T-shirt- Atmosphere (second hand) || Shorts- Topshop (second hand) || Jacket- Second hand  1 PLN || Sneakers- Deichmann || Bag- Sinsay || Sunglasses- no name















Może Ci się spodobać

21 komentarzy

  1. Pięknie wyglądasz w tym zestawie :) Mi osobiście nie podoba się tylko ta kurtka, ale o gustach się nie dyskutuje. Powodzenia na obronie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Genialny t-shirt! ;)
    pozdrawiam, miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoj styl! jest nieprzewidywalny! boska kurtka<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny zestaw , pięknie wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz:)
    Super stylizacja :D
    Trzymam Za Ciebie kciuki <3 oby sieu dało :D
    Zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz!
    Tak grunge'owo!
    I młodzieżowo!

    Ten młodzieżowy luz jest w sumie takim Twoim znakiem rozpoznawczym.
    I pasuje Ci, więc dobrze, ze jesteś mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, a okulary to kradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wow! WOW! Odważnie i bosko <3 Kurteczka wymiata! Totalnie nie mój styl, ale ja uwielbiam takich unikatowych ludzi jak Ty, świetnie!

    Pozdrawiam,
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz z tą apaszką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te dodatki są taką wisienką na torcie w tym wszystkim! Świetnie odbiła ta czerwień, łał! <3
    A ta kurtka to mistrzostwo. Ogółem wszystko na plus! Jedna z lepszych stylizacji, jakie ostatnio widziałam w internecie. :)

    Pozdrawiam, www.justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw,a czerwień którą ujawniłaś pod postacią okularków i chusteczki świetnie wyróżnia stylizację. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa stylizacja, ale jakoś bez tej kurtki lepiej mi się podoba :D Też zdaję w tym roku licencjat, też 5 lipca! Życzę powodzenia :) www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Próbuję precyzować sobie jaki styl tego setu ci wyszedł, ale kompletnie mi to nie wychodzi. Tak czy siak - przyjemnie się na ciebie patrzy, chociaż look zupełnie nie jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool outfit! I like your style!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki świetny t-shirt! trzymam kciuki za obronę :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy