Szukasz stroju kąpielowego? Najfajniejsze modele znajdziesz tutaj!

6/27/2016


W końcu są! Upragnione przez wszystkich wakacje się zaczęły, ale o tym chyba nie muszę przypominać. Strój kąpielowy jest latem tak samo potrzebny, jak zimą długie spodnie. Ale chwila... To już ostatni moment na zamówienie go przez internet! Szczególnie dużo ciekawych modeli możemy znaleźć na chińskich stronach. Są śliczne, a do tego dużo tańsze niż w sieciówkach. Dla tych kobietek, które planują jeszcze zakup bikini wybrałam kilka modeli ze strony Dresslink. Wysyłka rejestrowana idzie do nas 10-25 dni, ale ja na paczkę z tego sklepu nigdy nie czekałam dłużej niż dwa tygodnie. :) 
W tym sezonie nareszcie do łask wróciły zarówno majtki z wysokim stanem, jak i stroje jednoczęściowe. Dzięki temu kobiety, które nie mają idealnej figury, mogą przebierać w fasonach i kolorach. W ten sposób można zamaskować fałdki na brzuchu lub szersze biodra i czuć się świetnie również na plaży! 


1. LINK    2.LINK    3.LINK    4.LINK    5.LINK



1. LINK     2. LINK    3.LINK     4.LINK   5.LINK


Który model podoba się Wam najbardziej? :D  Mi zdecydowanie oba numerki  1! 

Może Ci się spodobać

2 komentarzy

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy