Vintage jacket

5/24/2016


Ostatnio w lumpeksie kupiłam za 1 zł wyjątkową jeansową kurtkę. Jak ją zobaczyłam, to aż zapiszczałam ze szczęścia! Nie, nie na cały sklep, tak po cichu... pod nosem. Zauważyłam jednak, że jakaś buszująca w ciuchach sąsiadka, z zaciekawieniem spojrzała co takiego tam znalazłam. Wyglądała na nieco zdziwioną, że to tylko jakaś stara kurtka. Ta STARA KURTKA zrobiona z różnych kawałków materiału, to prawdziwa perełka vintage! Wprowadziłam w niej małą zmianę, bo ucięłam rękawy. Przeróbka była jednak spowodowana głównie ich długością-kurtka ma rozmiar 42.  Zawinięte w tym wypadku nie wyglądały zbyt dobrze, a po obcięciu jest super!


Skirt- River Island (second hand) || Top- KLIK || Jacket- Vintage (second hand) || Shoes-Deichmann



















Może Ci się spodobać

29 komentarzy

  1. Genialna stylizacja! Ciekawie dobrałaś elementy do składnej całości.
    Pasuje Ci tego typu styl, jestem pod wrażeniem! :)

    Pozdrawiam, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurtka jest rewelacyjna! I to za 1 zł!!!! No ja nigdy nie mam takiego szczęścia w sh :/ Top też cudny (pozwoliłam sobie kliknąć w link ;))
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurtka! Też uważam, że lumpeksy, to sezamy ze skarbami!
    Fajnie skomponowałaś ten zestaw:))
    Spódniczka też jest świetna! A nogi przezgrabne!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz dobry gust :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudnie ci w tej spodniczce <3
    buty rewelacyjne kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! rewelacyjna perełka Ci się trafiła, w sieciówce zapłaciłabyś za podobną majątek (o ile w ogóle udałoby się taką znaleźć) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetną kurtkę udało ci się upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się stylizacja :) a za taką cene, to wgle szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka nie w moim stylu,ale reszta wygląda super!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał. Jestem pod ogromnym wrażeniem, że znalazłaś tak super kurtkę. Wygląda mega modnie. Zazdroszczę znaleziska.

    kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest mega *.* A rękawy wyglądają jakby od zawsze miały taką długość ;)
    Sliczna sukienka !
    *ByKocur*Zapaszam~klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, kurtka czaderska! Ty to masz szczęście do tych perełek z sh, ja rzadko coś fajnego znajduję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne. Ja gdy już zdarzy się tak, że wybieram się do lumpeksu, to nigdy nie mogę znaleźć czegoś odpowiedniego na siebie, może pora przejść się jeszcze raz, ale to jakoś na początku czerwca. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja, świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) Bardzo stylowo, do tego super zdjęcia :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie w stylu HIGH FASHION. Cudowna ta stylizacja <3 !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, ale Ci się udało z tą kurtką!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kurtka , wygląda meega oryginalnie i nowojorsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ! :) :* Obserwujemy ?
    pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapitalna całość, a kurtka to prawdziwa perełka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, ta kurtka jest nieziemska! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow genialna stylizacja, świetna jest ta spódniczka :P

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Niebanalna kurtka! I do tego świetna cena :O Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę talentu do wyszukiwania takich perełek w lumpeksach. Ta kurtka jest naprawdę rewelacyjna! Ja nigdy nie trafiam na nic fajnego. :(

    http://kamilakulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny top i spódniczka :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy