River Island za złotówkę?

3/04/2015

Hej! Tak patrzę, że już dawno nie dodawałam stylizacji, prawie same recenzje. Czas to nadrobić! Przy okazji ostatniej 'wiosennej' pogody przygotowałam coś lżejszego, a mianowicie, prosty zestaw, który składa się z moich ulubionych second-handowych łupów. Koszulę kupiłam za jedyne 1 zł, urzekła mnie jej oryginalność, a zarazem prostota. No i cena! Za spodnie z American Apparel, zapłaciłam zaś aż 4 zł!  Nie mam pojęcia, jak to się stało, że zostały na przecenę.
Długo szukałam idealnie dopasowanych jeansów, a tu proszę. <3











Blouse- River Island(second hand)
Jeans- American Apparel (second hand)
Jacket- Atmosphere (second hand)
Heels- no name


Może Ci się spodobać

2 komentarzy

  1. Wow! Spodnie i koszula aż się nie chce wierzyć, że za tak małą kasę. Też jestem maniaczką SH, ale raczej chodzę na dni dostawy kiedy jest nieco drożej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy