Thrift Shop

3/25/2015

Hej! Kiedy patrze na swoje zdjęcia, wydaje mi się, że z biegiem czasu wyglądam coraz młodziej.  Chyba mam to po mamie, wszyscy zawsze myśleli, że jesteśmy siostrami. Świetna sprawa! Mam nadzieję, ze w wieku 40 lat będę wyglądała na 28. :D Przejdźmy jednak do konkretów.
W dzisiejszym zestawie postawiłam na wygodę. Luźne jeansy, T-shirt, męska kraciasta koszula za 1 zł przewiązana w pasie, trampki i plecak, który kiedyś służył mojej prababci za torbę na plastikowe reklamówki. Poważnie!  Mieszkanie mojej babci to skarbnica pięknych ubrań i dodatków.  Przez wiele lat znajdowałam tam różne sukienki, torebki, czy biżuterię... po mamie, cioci, babci. Wszystkie były  świetne! Przez lata czekały, aż ktoś je znajdzie i ponownie pokocha. Tak miło wspominam przeglądanie starych ubrań, że czasem sama mam ochotę odkładać moje, aby kiedyś, kiedy moda wróci, przekazać je moim wnukom. Tylko gdzie to wszystko trzymać?

I-I-I'm huntin' lookin' for a come-up.

This is fucking awesome.

















jeans- Bershka (second hand)
T-shirt- H&M (second hand)
shirt- Topshop (second hand)
sneakers- New Yorker
backpack- vintage

Może Ci się spodobać

14 komentarzy

  1. Świetne,w całości mój styl uwielbiam taki ciuchy :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy mnie i moja zaczepiaja ludzie to tak samo uwazaja nas za siostry hahah :D

    super stylizacja

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :)
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz absolutną rację, ja u swojej babci w szafie już nie jedną perełkę znalazłam, m.in czadowy kapelusz :)
    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, jednak wciąż jest modnie i stylowo :) portaski są super- sama często noszę takie podarciuchy :) a koszula za 1 zł to szał ! widzę nie tylko ja lubię buszować po lumpach :D

    Co byś powiedziała na wspólną obs?
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz gdzieś zdjęcie kapelusza?;D

      Usuń
    2. W którymś z postów w ubiegłym roku miałam w nim zdjęcia :)

      Usuń
  5. Super! Świetnie leżą te jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw, uwielbiam takie polączenia ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy