British look

3/28/2015

Hej! Chyba nie zdziwicie się, jeśli napiszę, że dzisiejszy outfit jest cały z second handu? Kocham to! Do tego buty i spodnie udało mi się kupić po 1 zł! A sweter dostałam, bo moja ciocia kiedyś miała swój lumpeks, więc cała stylizacja wyniosła mnie jakieś... 10 zł?  High live! :D I pomyśleć, że ktoś kiedyś kupił te ubrania za duże pieniądze. Jakieś dziewczyny i chłopak, bo jeansy, które mam na sobie są męskie. Czy to nie jest fajne, że granica między modą męską a damską się zaciera? Możesz założyć męskie spodnie i nikt nie będzie na Ciebie patrzył jak na idiotkę. Ba, mogę się założyć, że nikt nawet nie wpadnie na to, że to męskie spodnie. Na Tobie zamienią się w boyfriendy. Każda męska część garderoby, którą na siebie założysz, moja droga, może stać się po prostu 'boyfriend'. Oby tylko robić to z wyczuciem. Nie zdziwię się, kiedy za parę lat odzież przestanie dzielić się na damską i męską, a zamieni się w unisex. Moda dąży do zjednoczenia, czy to aby nie swego rodzaju rewolucja XXI wieku? Niby tylko gdybanie, ale kto wie?  Zobaczymy za 10 lat.
Muszę przyznać, że  luźne boyfriendy mnie uratowały, bo to chyba jedyne spodnie poza dresem, które zmieszczą mój bandaż na kolanie. Tak się załatwiłam na czwartkowym treningu, mam nadzieję, że szybko mi przejdzie, do wakacji zostało mało czasu!









Sweater- Gina Tricot (sh)
Shirt- Topshop (sh)
Jeans- Gap (sh)
Heels- New Look (sh)

Może Ci się spodobać

36 komentarzy

  1. żebyś Ty Milenka miala z czego chudnąć!:DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też bardzo podoba się to zacieranie granic ! Świetne sa te spodnie i buty ! W ogole wielkie WOW za ta za ile je kupiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie! I to za 10zł...??!! Nie ma to jak udane łowy w sh, też to uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaardzo fajnie bo ekonomicznie i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku że takie rzeczy można znaleźć w SH ! ;o U mnie niestety są tak beznadziejne i drogie ubrania.
    Stylizacja jest genialna ! A spodnie miazga! Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do sprawności z kolanem ! :)
    Pozdrawiam i obserwuję z wielką przyjemnością :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. great :) have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja, bardzo podobaja mi sie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta stylizacja tak samo jak zdjęcia!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/ghost.html
    https://www.youtube.com/watch?v=yWvZpV55lsE

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty czad ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejny cudny look :) też się ubieram na sh :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw :) sweterek bardzo Ci pasuje (dodałabym do tego kapelusik).

    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wlasnie za takie perełki uwielbiam lumpeksy <3 wyglądasz rewelacyjnie;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw :) Lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw! Gdzie ty wynajdujesz takie perełki? W jakim sh? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd jesteś? :) Sweter mam z Łosic, z okresu kiedy pracowałam w sh ;) Spodnie Łuków środa po 1 zl, koszula Łuków dostawa ( tu i tu na Międzyrzeckiej), a buty z Siedlec na Asza obok Pepco :)

      Usuń
    2. Właśnie z okolic Łukowa :) Kurcze ja nigdy na nic nie mogę trafić...Ale świetny zestaw i to w tak niskiej cenie :)

      Usuń
    3. To polecam właśnie ten na Międzyrzeckiej! W dniu dostawy, najlepiej rano ;) Po 1 zł też bardzo lubię tam chodzić, ale wtedy bardziej nastawiam się na basic :) Np te spodnie są męskie, wyciągnięte z kosza z 'gorszymi' jeansami :) Bo są przerwane na kolanie przecież :D Albo zapraszam do Siedlec, lepiej niż w Łukowie i taniej można kupić, tylko trzeba wiedzieć kiedy :)

      Usuń
    4. Możesz podpowiedzieć, gdzie w Siedlcach i kiedy? Jestem z okolic Warszawy i wskoczę akurat za twoim poleceniem ;) obiecuję wszystkiego nie wykupić ;)

      Usuń
    5. Haha, spooko :) Obecnie nie jestem w Siedlcach, tylko w swoim rodzinnym mieście. Podam Ci adresy moich ulubionych, ale muszę sprawdzić w mapach jedną ulicę. Nie ma mnie w domu i mam strasznie słaby internet. Wrócę we wtorek. Jak możesz to napisz do mnie maila, abym nie zapomniała. :D

      Usuń
  15. Zapraszam na zakupy:
    http://www.vinted.pl/members/403738-vickysh/ubrania

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!
    Ja jestem fanką połączeń swetrów/bluz z koszulami - a jak taka koszula dynda i wystaje spod swetra/bluzy, to już w ogóle jest moim zdaniem super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy