White lace

7/02/2015




 Powracam po jakimś miesiącu razem z falą upałów. Witam Was ze słonecznego Łukowa, miasteczka, o którym ostatnio tak głośno w mediach. Przez miniony miesiąc uparcie walczyłam ze wszystkimi egzaminami i wyprowadzką z akademika do domu rodzinnego, na okres wakacji. Miałam dla Was zdjęcia, ale niestety, nie dotarły do mnie do dziś, więc zrobiłam nowe.

Zestaw który mam na sobie jest zwiewny, wygodny i przede wszystkim.. tani. Ale czego się po mnie spodziewać? Spodenki ucięte ze spodni za 1 zł, bluzka z Zary za 2 zł. Narzutę kupiłam jeszcze zimą na wagę,  nie kosztowała mnie więcej niż 5 zł. Skórzana biała torebka- chyba 10 zł, a naszyjnik z h&m za 2 zł. Sandały kupiłam ostatnio na przecenie za 28 zł. Jeśli ktoś jest zainteresowany, było jeszcze kilka par.











 +


top- zara (second hand)
lace jacket- second hand
shorts- second hand +diy
bag-second hand
shoes- c&a
necklace- h&m
tattoo- statement

Może Ci się spodobać

23 komentarzy

  1. Świetna stylizacja, cudowne zdjęcia! :)

    http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie się prezentujesz, bardzo mi się podoba stylizacja. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ekonomiczny zestaw a jaki modny! Świetnie wyglądasz,podobają mi sie bardzo ubrania z gipiury:-)

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka.zapraszam do.mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale po co te suty? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię chodzić bez stanika jak jest gorąco, wygodniej mi :)

      Usuń
    2. Jesteś boska ! ! ! To piękne, ze tak chodzisz i nie kryjesz się ! ! ! Jesteś tak bardzo piękna ! ! !

      Usuń
    3. Jesteś Boska!!

      Usuń
  6. cudowne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez kocham lumpeksy. Można tam czasem znaleźć takie perełki... Dużo bardziej wolę kupować w SH niż w galeriach handlowych. A zestaw świetny, super dobrany <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska koroneczka, przepięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluzeczka jest cudna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ pięknie wyglądasz :) i ten tatuaż;o super :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tanio i tak ładnie ? Nie wierzę ! Super wyglądasz !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wierzę, że znalazłaś taką torbę w sh! sama bywam w nich często, na torebkę w takim stylu polowałam od dawna, ale po takim czasie juz się poddałam.. :( przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Really love your look esp your lace cardigan, and nice flash tatto!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena Twojej stylizacji powinna być nielegalna! Super okazja i rewelacyjny zestaw :)
    Świetnie, że pokazujesz, że nie trzeba mieć najdroższych ciuchów i wyglądać rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam second handy <3 świetna stylizacja z pięknych perełek!

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś tak bardzo kobieca, jak tylko można być ! ! Dodatkowo masz piękne dłonie!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy