Średnia czarna

5/25/2015

Klasyczna czarna sukienka w wersji medium, kupiłam ją jeszcze zimą, za ok 4 zł. Kiedy mój chłopak zobaczył ją po raz pierwszy, chyba nie przypadła mu do gustu. Jak już ją przymierzyłam stwierdził, że 'no fajna fajna, na jakąś poważniejszą imprezę gdzie się tylko stoi i pije drinki'. Szczerze? Przejadła mi się trochę ta cała elegancja. Co prawda czasami lubię poczuć się maxi kobieco i gdybym miała taką okazję, z powodzeniem wcisnęłabym się w tą sukienkę, w zestawieniu z klasycznymi szpilkami, kopertówką i spiętymi włosami. Ale tak na co dzień... To nie to. Myślę, że wyglądałabym przekomicznie idąc w takim stroju oddać książki do biblioteki, a tam się wybierałam. Dlatego właśnie postawiłam na sportowe buty, które są jedynym kolorowym elementem stylizacji, i mój ukochany skórzany plecak, którego historię już opisywałam na blogu. ( Dla przypomnienia- pełnił rolę miejsca na plastikowe siatki, w kuchni u mojej prababci.) W ten sposób  elegancka sukienka stała się absolutnie nieelegancka.
















Dress- New Look  (second hand)
vest- Troll
Shoes- New balance
Backpack- vintage


Może Ci się spodobać

25 komentarzy

  1. bardzo podobają mi się te sukienki jednak uważam , że dobrze w niej wyglądają szczupłe i wysokie osoby takie jak ty :) szkoda , że ja w takich nie mogę chodzić :P CUUUDNIE WYGLĄDASZ :*
    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie new balance i ta sukienka(która jest piękna!) to niezbyt fajny pomysł.. myśle że trampki wyglądałyby lepiej. Ale ja na modzie sie nie znam:p p.s prowadzisz bardzo fajny blog:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna <3 co do samej stylizacji to jest fajna, z tymi adidasami inna, ale ja bym sie tak nie ubrała - ze względu na to, że nie pasuje mi długość, mam za krótkie nogi ;c

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog i świetny post:)
    Podobają mi się zdjęcia i cała stylizacja:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj: KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój kolor włosów, czarny i szminka komponują się obłędnie ! Zastąpiłabym jednak buty jakimiś klasycznymi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję za miły komentarz :* i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym do kiecki obcasy dała:D

    OdpowiedzUsuń
  8. czasem w Sh można znaleźć takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz! Przepiękne usta :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylówka ! Sama planuje zakup takiej sukienki a ty ją upolowałaś w sh zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba żartujesz, taka czadowa kiecka tylko za 4 złocisze? aaaaaaaa :O
    ale mi się podobają teraz takie długości do pół łydki <3
    właśnie czekam na taką spódnicę :)
    Super, że przełamałaś tą sukienkę sportowymi butami, ze szpilkami i kopertówką byłoby zbyt oczywiste i banalne :) Niezła stylówka wyszła <3

    i piękny kolor pomadki <3
    Super wyglądasz! :)

    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja strasznie mi się podoba! Ale najbardziej twoje buty:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/06/snapchat-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  14. hej :) jestes genialna ! *-*
    do jakiego ciucha najczęściej chodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łechtasz mi ego! :D
      Najbardziej lubie Siedlcki Exclusive na Piłsudskiego i na Asza :)

      Usuń
  15. uwielbiam takie second-handowe blogi!!!
    piękna sukienka, obłędnie uzupełniłaś ją tą różową pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna stylizacja jednak nie bardzo odpowiadają mi buty, ale rzecz gustu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo, przepiękna sukienka! Też znalazłam ostatnio bardzo podobną w sh, ale mama odradziła mi jej kupno i zrezygnowałam, czego teraz żałuję :c ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś trafię na coś podobnego :) ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam, Kasia z Kolejdoskop moich snów

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie Ci w warkoczu, ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie ożywiłaś czern dodatkami.Jaka to szminka? Kolor śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś z golden rose, w czarnym opakowaniu :) Nie pamiętam numeru :(

      Usuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy