Black&white

5/08/2015


Przez cały tydzień zabierałam się do stworzenia wpisu i jakoś zabrać się nie mogłam. Ciągle robiłam milion innych rzeczy, a w głowie myśl "miałam dodać post...". :D W końcu udało mi się do tego przysiąść.
 W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra piękna koszula z hm za 4 zł. Niestety... podczas  robienia zdjęć poczułam na niej z tyłu dużą przepaloną dziurę! Tak mi jej szkoda, ale chyba nadaje się do wyrzucenia... ewentualnie mogłabym spróbować ją jakoś skrócić, co myślicie? Dziura jest gdzieś na wysokości pośladków. Co prawda w natłoku wzorów nie rzuca się w oczy, ale nie jest to  zbyt fajne! Poradźcie coś. :P
Nie piszę więcej, bo przede mną dłuuuga praca na temat Leśmiana. Trzymajcie kciuki.

Zdjęcia- Patryk Walewski 



















shirt- h&m (second hand)
jacket-stradivarius
leggins- second hand
heels- new look (second hand)
bag- second hand



Może Ci się spodobać

8 komentarzy

  1. Aaaa! Koszula nie podoba mi się tak bardzo jak buty. Jakie cudne! :-) Świetnie wyglądasz :-)
    Na moim blogu gwiazda pod lupą, dziś stylizacja Natalii Siwiec, zapraszam :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/05/poznaj-styl-gwiazd-1-natalia-siwiec.html

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torebka, buty przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula, bardzo lubię monochromatyczne looki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw , świetne buty :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nice look <3

    Pls follow me back :*
    http://majaanchevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że się jej nie pozbyłaś - oddaj tę koszulę do krawcowej (albo sama się nią zajmij, jeśli umiesz), niech skróci tył do dziury, a przód zostawi. Będziesz mogła ją wiązać - wypruj tylko trzy albo dwa pierwsze guziki!
    Przecież ona jest świetna!
    ja jestem wybitnie nieprintowa - ale to jest tak świetna rzecz, że płakać się chce na myśl, że mogłaby przestać żyć!!!!

    P.S. studiujesz polonistykę, że ten Leśmian :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyrzuciłam, właśnie tak myślałam aby ją obciąć :) Dzięki za radę :) Tak, filologia polska z komunikacją społeczną i pracą wydawniczą . :D

      Usuń
    2. No to witam koleżankę po fachu ;)
      Ja parę lat temu też ją kończyłam ;)

      Usuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy