I love second hands

5/18/2015

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moje dwie ostatnie ulubione lumpeksowe zdobycze, a mianowicie: marmurki z wysokim stanem z Topshopu oraz koronkową bluzkę z New Looka. Obydwie rzeczy kosztowały jedynie 1 zł. :) Trochę mi się teraz tego nazbierało, więc szykujcie portfele, bo po sesji planuję zrobić sporą wyprzedaż ubrań. I tutaj mam do Was pytanie: allegro, vinted, oddzielny post na blogu? A może jakiś inny portal? Gdzie najwygodniej będzie dla Was dotrzeć do moich aukcji?  Piszcie w komentarzach. 

Ps. Mam coś dla Was :)












blouse- new look (second hand)
jeans- topshop (second hand)
blazer- hurtownia avanti
shoes- no name
hat-h&m
necklace- second hand
watch- geneva



Może Ci się spodobać

7 komentarzy

  1. pięknie wyglądasz :) super biżuteria :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Marmurki świetne ! Też uwielbiam SH i namiętnie tam chodzę ale dobre spodnie znalazłam tylko raz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie i kapelusz :3
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdobycze ! idealnie na Ciebie pasują te rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Ale fart ❤
    Super wyglądasz :D
    www.thekipass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy