ROZDANIE: Wygraj piękny pleciony zegarek Geneva!

5/21/2015


Kochane! Ostatnio pisałam, że mam coś dla Was. W związku z tym, że zbliżają się moje 21 urodziny, postanowiłam dać Wam prezent w dniu mojego święta. <3 

Zasady są banalnie proste!


Wystarczy, że:
1. Polubisz mój fanpage.
2. Udostępnisz publicznie post konkursowy na facebooku. *TUTAJ*
3. W komentarzu na fanpag'u napiszesz datę swoich urodzin.

Powodzenia! <3

**Konkurs trwa do 31.05.2015 r. do godziny 20.00.
Aby wygrać, należy spełnić wszystkie warunki. Zwycięzca zostanie wylosowany, a wyniki zostaną opublikowane na fanpage, jeszcze tego samego dnia. Nagroda została ufundowana przeze mnie.**


Może Ci się spodobać

12 komentarzy

  1. mam taki sam więc nie biorę udziału , ale super konkurs i polecam zegarek <3
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zegareczek, niebieskości zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zegarek, życzę wszystkim powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wzięłam udział, zegarek jest sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest <3 Mi w oko ostatnio wpadł zegarek z drewnianą bransoletą wygląda niesamowicie :). Całkowicie coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zegarek, uważam, że świetnie podkreśli każdą wiosenną stylizację. Z tego co wiem sklep swatch posiada aktualnie bardzo podobne modele, ostatnio przeglądałam je w pewnym sklepie internetowym, który współpracuje na co dzień jedynie z najlepszymi, renomowanymi markami.

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy