Tiger fur sweater

2/21/2017



Hej kochani! Wiosna zbliża się wielkimi krokami, więc powoli mogę zacząć dodawać lżejsze stylizacje. Dzisiaj chcę Wam pokazać mega ciepły sweter z Topshopu, który dorwałam w lumpeksie za 1 zł. Jest tak gruby, że spokojnie może zastąpić kurtkę ( a pod jakąkolwiek ciężko go wcisnąć)! To świetna alternatywa, dla osób, które nie lubią ciągle nosić tych samych okryć wierzchnich. Ja oczywiście do nich należę, lubię jak płaszcz, czy kurtka zgrywają się z resztą mojego looku :) A Wy jakie macie stanowisko w tej sprawie? Dajcie znać!

Top - second hand || Sweter - Top Shop (second hand 1 PLN) || Jeans - River Island (second hand) || Boots - Mexx (second hand) || Bag - BUY NOW || Glasses - H&M






Może Ci się spodobać

7 komentarzy

  1. Przepięknie wyglądasz, stylizacja nietypowa i robiąca wrażenie :) W oko wpadła mi szczególnie torebka :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię mieć mniej kurtek/płaszczy, ale żeby mi każda/każdy do wszystkiego pasowała/pasował ;P
    Ale urozmaicenie zawsze spoko, też wyszukuję sobie zawsze jakieś ciekawe zamienniki dostosowane do pogody oczywiście ;)

    Sweter zamiast płaszcza to świetne rozwiązanie, też to stosuję ;)

    Twój jest fantastyczny!
    No i że za takie grosze... aż się wierzyć nie chce!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz a torebka jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look! Torebka mnie totalnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy