Valentine's day ootd

2/10/2017


Już we wtorek dzień zakochanych. Ja walentynek nie obchodzę, bo uważam, że miłość należy okazywać sobie codziennie, a nie tylko raz w roku. Wiem jednak, że dużo osób tego dnia świętuje, więc przygotowałam stylizację na randkę... niekoniecznie 14 lutego. :) 

Moja propozycja nie jest zbytnio seksowna, ani wyzywająca - to nie w moim stylu.  Podstawą stylizacji jest oczywiście czerwień, czyli kolor najbardziej kojarzący się z miłością, a przy okazji uwielbiany przez mężczyzn. Podobno kobiety w tym kolorze wydają się atrakcyjniejsze!
Szykujecie swoje walentynkowe looki, czy odpuszczacie? 

Romper - Zara || Jacket - Zaful || Bag - Estée Lauder (second hand) || Boots - Gamiss







Może Ci się spodobać

10 komentarzy

  1. Świetnie wyglądasz! Czerwień pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega to wygląda! kombinezon super, przymierzałam go nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny zestaw! Płaszcz pięknie prezentuje się z sukienką, no i te kabaretki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja :) Owszem, szykuję swoją walentynkową kreację- dresik i kolorowe skarpetki, haha :)
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musi być seksownie ani wyzywająco, żeby było kobieco!
    Bardzo mi się podoba Twoja propozycja, bo zachowałaś ten charakterystyczny dla siebie element undergroundowości, a mimo tego kolorystyka i wymowa rzeczywiście są takie okołowalentynkowe.

    Poza tym po raz kolejny udowodniłaś, że naprawdę fajnie łączysz ze sobą ciuchy z różnych bajek - a ja to u Ciebie bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. kompletnie w moim stylu!! bardzo mi się podoba, chwalę płaszczyk!
    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz przepieknie, plaszcz skradl moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie kobiety w czerwonym kolorze sa mega sexowne i nie musza wcale odkrywac zbyt wiele :) a blondynki to juz w ogole! Bardzo udana stylizacja 😍

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy