Grey checked skirt

2/07/2017




Cześć wszystkim! Już po sesji, studenci? A może macie ferie? :D Mi został jeden egzamin i jestem wolna :) Mimo nauki nie zapomniałam o Was i przygotowałam post przy współpracy z Damianem, na którego Fanpage serdecznie zapraszam. 

Podstawą dzisiejszej stylizacji jest klasyczna spódnica, która traci swoją 'typowość' przez szalone wiązanie. Uwielbiam takie wariacje, dzięki którym zwykły nudny ciuch staje się bardzo oryginalny. Ta spódnica, to kolejna uniwersalna rzecz w mojej szafie. W połączeniu z koszulą i szpilkami, stworzy elegancki zestaw, który nadaje się do pracy, czy nawet na egzamin. Łącząc ją z golfem, topem na ramiączkach i ciężkimi butami, otrzymujemy całkiem ciepły codzienny look... a zostając przy samym topie i zmieniając buty, spokojnie możemy iść do klubu! Rzeczy, które można nosić na wiele okazji są bardzo dobrą inwestycją. :) Macie takie w swojej szafie? Jeśli tak, to jakie?



Coat - BUY NOW (size M) || Turtleneck - Atmosphere (second hand) || Top - Zara || Skirt -  BUY NOW (size L) || Boots - Zaful











Może Ci się spodobać

18 komentarzy

  1. szarość i czerń... podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka i buty są prześliczne :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jescze zostały dwa egzaminy ale ferii i tak nie mam bo pracuje, a jak miałam urlop to się uczyłam. Super wyglądasz, podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna spódnica, klasyka wraca do łask :) Świetne buty!
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem, co bardziej mi się podoba - czy ten fantastyczny kożuszek, czy spódnica, czy całość jako taka!

    Fajna, oryginalna całość w Twoim (bardzo specyficznym i przez to fajnym!) stylu!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look a kożuszek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny styl! Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w tej spódniczce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to zestawienie jest genialne ! kożuszek i buty są obłędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie !
    cudowne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko świetnie ze sobą wygląda! Obserwuję ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta spódnica. Ubolewam bo ze względu na rosnący brzuszek nie pasują już na mnie żadne kiecki :( A jest teraz tyle pięknych modeli. Bardzo fajnie ją zestawiłaś z tym kożuszkiem. No i piękne zdjęcia :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  13. boże ta kurteczka - szaleję za nimi, niejednokrotnie widziałam je na łamach internetu i boże, ile bym dała by znalazła się w mojej szafie! szkoda że portfela to nie interesuje :(
    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. super połączenie! spódnica i kożuszek extra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia no i genialny kożuszek! <3

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy