Fringe sweater and glitter boots

1/31/2017



Włochate swetry przypominające futro miały swoje 5 minut, jednak nie zyskały zbyt dużej popularności. Myślę, że głównym tego powodem jest fakt... dodawania kilogramów. I to kilku dobrych kilogramów. Takie swetry nie są też zbyt praktyczne, bo aby nosić je zamiast kurtki jest zbyt zimno, a pod nią "grubas" ledwo się zmieści. Mnie jednak coś urzekło w tego typu okryciu. Tak wielki sweter wygląda bardzo stylowo i oryginalnie, a na dodatek jest MEGA ciepły. To właśnie on ratował  mnie w poprzednim miesiącu, kiedy temperatura za oknem była niemiłosiernie niska, a ja pracowałam na dworze. Co z tego, że zimowy płaszcz ledwo się dopinał, jeśli dzięki temu nie zamarzłam :) Dziś jednak chcę pokazać Wam włochacza w bardziej wyjściowej wersji, która nie tylko grzeje, ale również wygląda. Wystarczy zwykły t-shirt i jeansy, bo sweter gra główną rolę w tym zestawie. Reszta musi być gładka i obcisła, aby zrównoważyć obszerną górę. Błyszczące dodatki nadają szaremu lookowi uroku i wcale nie czynią z niego 'dyskotekowego' outfitu. 
Odważyłybyście się nosić taki sweter? Niby ma stonowane kolory, ale za to zakręconą fakturę! 

Sweater - Atmosphere (Ciucholandia) || T-shirt - Zara || Jenas - River Island (second hand) || Bag - Sammydress || Boots - Buy now (true size) || Belt - Reserved || Sunglasses - Aliexpress









Może Ci się spodobać

15 komentarzy

  1. Świetny ten sweterek :D Mi się on bardzo podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :) Fajna jasna akurat do jasnego zimowego tła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórzę: ten sweter jest świetny :) I torebeczka jaka ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne, jednak buty i okulary skradły me serce :)))

    Biorę udział w 30 dniowym challengu blogerskim, może zechcesz wpaść w wolnej chwili i zobaczyć? :)
    Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!
    30 DAY BLOG CHALLENGE

    OdpowiedzUsuń
  5. lJa odnoszę wrażenie, że takie swetry ciągle są modne, bo w sklepach jest ich masa!
    Mnie jakoś zbytnio nigdy nie obchodziło, czy coś dodaje kilogramów, czy je odejmuje - mam słabość do wszelkich grubych i ciężkich swetrów.
    Bez względu na ich wady ;)

    Twój też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kochana twoje stylizację ! buty i torebeczka mega pasują :)
    Instageam rowniez swietny :)
    buziaki : ***

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter mistrz! Zresztą całość bardzo efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam niecodzienne buty, Twoje właśnie takie są! Świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym się tak ubrała :) sweterek i botki mega !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz obłędnie !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się bardzo podoba sweter, całe połączenie jest idealne! nic bym nie zmieniła <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny sweterek i go uwielbiam. Super wyglądasz Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega stylówka i piękny blog!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy