Cinderella skirt

1/16/2017



Ostatnio pojawiło się u mnie sporo postów kosmetycznych. Teraz wracam z nową porcją stylizacji. Nazbierało mi się trochę  rzeczy do pokazania :)
Na pierwszy rzut poszła delikatna tiulowa spódnica z Zary, którą kupiłam na aktualnej wyprzedaży (chyba jest jeszcze dostępna). Nie lubię oczywistych połączeń, więc dla kontrastu zestawiłam ją z ciężkimi butami, kabaretkami w gwiazdki, satynową koszulą od Ciucholandii i pilotką z Gapa, którą kupiłam w lumpeksie za 50 groszy. Tiul jest tu jedynym delikatnym elementem, dzięki czemu zestaw nie wygląda na przesłodzony. Do takiego looku pasowałaby również ramoneska, ale niestety pogoda nie sprzyja aż tak lekkim strojom. 
Lubicie tego typu stylizacje? Ja bardzo, zawsze chciałam mieć w szafie tego typu spódnicę!

Blouse - Gina Tricot (Ciucholandia) || Jacket - Gap (second hand) || Skirt  - Zara || Boots - BUY NOW ||  Bag - Sammydress || Tights - Aliexpress 








Może Ci się spodobać

14 komentarzy

  1. Podziwiam - ja przy obecnej pogodzie bym zamarzła w takim wdzianku :D

    Aczkolwiek stylizacja na duży plus - uwielbiam takie połączenia rzeczy zwiewnych, lekkich z ciężkimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja kochana! Kabaretki mi się bardzo podobają :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiele razy w blogosferze (w tym pewnie i u Ciebie) pisałam, że najbardziej podobają mi się wszelkiego rodzaju zwiewne kiecki kiedy nie występują w duecie z żadnymi szpilkami a ciężkim obuwiem właśnie i czymś ciężkim również na górze.
    A jeśli to wszystko jest też skontrastowane kolorystycznie to już w ogóle pełnia szczęścia ;)

    Spódnica śliczna, u siebie nie widziałam jej na żywo, więc gratuluję oryginalnego łupu.
    Jak wspominałam na insta - Zara w tym roku dała radę chyba najbardziej ze wszystkich sieciówek ;)

    Przynajmniej nie wyprzedawała szmat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rockowe zestawienie! Fantastyczna ta spódnica. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja z pazurkiem :) Spódnica ma piękny kolor!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super look :) rajstopy masz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu kocham takie połączenia! :)
    Pozdrawiam Cię ciepło,
    MONIQUE ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Same perełki widzę! <3 Zwłaszcza spódnica ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękna, śnieżna otoczka- zdjęcia wyszlu cudownie !
    zestawem zachwycalam się już na FB- bardzo podoba mi się przełamanie tej dosyć uroczej spodnicy, cięższymi dodatkami- super rockowo wyszlo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przeszłabym obok Ciebie obojętnie! spódnica w połączeniu z tymi rajstopami i "cięższymi" butami daje niezły efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy