2016 w pigułce

1/05/2017


Cześć wszystkim! Jak na początek nowego roku przystało, przygotowałam dla Was zbiór stylizacji z minionych 12 miesięcy. Dzięki temu osoby, które nie śledziły mojego bloga (a trochę Was przybyło) będą mogły szybko nadrobić zaległości! Przez ten czas w moim życiu, jak i wizerunku zaszło sporo zmian. Jeśli chodzi o wygląd - znacznie skróciłam włosy. Jeśli o życie, to dwa, a nawet trzy razy zmieniłam zamieszkanie :) Teraz żyję w dwóch nowych miejscach na raz. Nie dość, że przeprowadziłam się w rodzinnym mieście, to jeszcze zaczęłam studiować na innej uczelni. W lipcu obroniłam licencjat w Siedlcach, a na studia magisterskie wybrałam Lublin. Większe miasto, większe możliwości. Jestem bardzo ciekawa co przyniesie mi kolejny rok!
Jak minął Wasz? 

STYCZEŃ


LUTY


MARZEC


KWIECIEŃ


MAJ


CZERWIEC


LIPIEC






SIERPIEŃ










WRZESIEŃ








PAŹDZIERNIK





LISTOPAD






GRUDZIEŃ




Może Ci się spodobać

6 komentarzy

  1. Sierpień się zgubił :p
    Jesteś niesamowicie inspirującą osobą. Masz swój styl i to jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. <3 I dzięki za uwagę, już poprawiłam !

      Usuń
  2. Oj jest wiele stylizacji, które bardzo przypadły mi do gustu :)
    Kochana oby tak dalej :*
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że ktoś tu często do mnie zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o podsumowanie roku, to takie wpisy są w styczniu standardem, a ja identyczny post dodałam również rok temu:P

      Usuń
  4. Fajne podsumowanie, bardzo podoba mi się stylizacja ze złota spódnicą, która mi chyba umknęła. No i zauważyłam, że masz sporo ciekawych butów, z chęcią widziałbym kilka par w swojej szafie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy