Lace and jeans

3/11/2017




Jeans rządzi światem! Ten materiał nigdy nie przestanie być modny. Co sezon zaskakuje nas w nowym wydaniu :) Jestem jego wielką miłośniczką, więc nie stronię nawet od total looków. Kilka takich zestawów już było na moim blogu i zawsze wzbudzały spore zainteresowanie. Nic dziwnego, bo jeans, chociaż może wydawać się nudny, daje wiele możliwości. W grę wchodzi zabawa fakturą, kolorem, czy krojem. Moja stylizacja opiera się na elementach w zbliżonych odcieniach denimu. Cały jej urok wyciąga jednak koronkowa koszulka z falbaną, założona pod ozdobny top. Takie połączenie może wydawać się dosyć ryzykowne, jednak właśnie dzięki temu mój outfit nabrał trochę dziewczęcego wdzięku i lekkości. Czasem warto przełamać ciężką tkaninę, czymś z zupełnie innej beczki, prawda? :)

Blouse - Pull and Bear || Top - Pull and Bear || Hoodie - Gap (second hand)  Mom jeans - Second hand || Shoes - H&M || Bag - Zara || Choker - Aliexpress 













Może Ci się spodobać

14 komentarzy

  1. generalnie ciuszki super ale... ale nienawidzę mieszania jeansu D: i do tego super topu jednak zdecydowałabym się na czarne spodnie! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. portki, portki!

    portki są tu najświetniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torebka :D Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ;*
    super stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeans uwielbiam :) super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy zestaw. Świetnie się prezentuje i idealnie trafia w mój gust.
    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia i ciekawa stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kochana! Bardzo podoba mi się połączenie różnych faktur jeansu. No i piękne zdjęcia!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że jeans jest nudny od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ten jeans różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra spodnie i torebka! :D Pozdrawiam! I zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy