Do czego nosić tiulową sukienkę?

6/07/2017



Tiulowe ubrania podbijają serca wielu kobiet. Są urocze i dziewczęce - nic dziwnego, że szalejemy z zachwytu! Już zimą tiul pojawiał się w sieciwókach, ale to sezon wiosna-lato wręcz bombarduje nas bluzkami, sukienkami i spódnicami wykończonymi właśnie tym materiałem. Takie ciuchy dają wrażenie wyjątkowej lekkości, więc idealnie wpasowują się w ciepły klimat.
Wiosną, kiedy jeszcze nie jest za gorąco, możemy poszaleć i tiulową przezroczystą sukienkę połączyć ze spodniami z wysokim stanem (niski w tym przypadku zaburzy całą stylizację). W cieplejsze dni świetnie sprawdzą się szorty, albo obcisła bawełniana sukienka. Na górę możemy zarzucić ramoneskę, lub oversizową jeansową kurtkę i stylizacja gotowa :) 

Jacket - Zara || Dress - Gamiss (size L) || Pants - H&M (second hand) || Flats - H&M || Bag - Rosegal || Choker - Sammydress

Zdjęcia: Tomasz Cegłowski











Może Ci się spodobać

11 komentarzy

  1. Zdecydowanie dla odważniejszych osób

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten trend na tiulowe przezroczyste sukienki :) stylizacja nieco odważniejsza, ale jaka efektowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba najodważniejszy Twój zestaw ;P
    Ale wyszło super, całkowicie w klimacie!

    Też bym się tak ubrała - gdybym miała cycki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście zdecydowałabym się na wyższy stan oraz podkoszulek - ale i tak bardzo fajnie wygląda! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny LOOK, mega mi sie podoba to zestawienie, buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam jeszcze zestawienia ze spodniami. Bardzo ładne :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Tobie wygląda świetnie, na mnie już niekoniecznie ;P Przy okazji - fajne kurtka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie po rabaty do sklepów odzieżowych http://ciuchorabat.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, to wygląda cudownie! Ta sukienka swoją drogą jest przepiękna. :)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To połączenie wyszło Ci świetnie :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji! Zrobiłaś świetny look, ja chyba nie koniecznie sprawdziłabym się z taką sukienką, chyba raczej by do mnie nie pasowała :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy