Metaliczna kurtka w stylu lat 80'tych - hit czy kit?

5/25/2017



Czy kicz wraca do łask? Zdecydowanie nie! A przynajmniej nie w całej swojej okazałości - w tym sezonie kicz nosimy z klasą.  Powrót do mody lat 80 nie musi oznaczać bezmyślnego noszenia kolorowych i świecących ciuchów, rodem z dyskoteki sprzed wielu dekad. Wszystko zależy od naszego pomysłu - albo idziemy na całość i ubieramy się dokładnie w stylu ery disco, albo łączymy poszczególne elementy z bardziej stonowanymi ciuchami. 
Jaki jest mój wybór? Postawiłam na błyszczącą skórzaną kurtkę z kontrastującymi ściągaczami. Nie sposób przejść obok niej obojętnie - jest metaliczna i na pierwszy rzut oka nic w niej do siebie nie pasuje. Róż, czerwień, żółć, hafty... dużo tego, ale przy okazji to zbiór najgorętszych trendów tego sezonu w jednej rzeczy. Aby nie przesadzić, połączyłam ją z jeansami, a zestaw podrasowałam dodatkami - haftowaną torebką i żółtymi okularami, które ostatnio robią furorę w sieci. 
Co sądzicie o takim połączeniu? Nosiłybyście? 

Jacket - BUY NOW ( Size L) || Top - Aliexpess || Jeans - Second hand || Bag - BUY NOW || Sneakers - Reebok Classic || Glasses - Aliexpress

Zdjęcia: Tomasz Cegłowski












Może Ci się spodobać

5 komentarzy

  1. Zawsze się zastanawiam, skąd Ty bierzesz te wszystkie swoje oryginalne pomysły ;) Ja bym nigdy nie wpadła na tyle fajnych połączeń, na jakie Ty zdążyłaś powpadać, odkąd do Ciebie zaglądam ;)

    Moim zdaniem ten zestaw jest mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajj! No świetna ta kurteczka! Istna petarda :D Cały zestaw - wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra wyglądasz , cudowna stylówka !<3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kurtka jest fenomenalna ! ale takie świecące rzeczy trzeba potrafić nosić i dobrze je zestawiać, by tak jak mowisz, nie wyglądać kiczowato- Tobie zawsze udaje się okiełznać te "trudne tematy"- jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy