Jak nosić biustonosz na T-shirt?

5/12/2017



Bieliźniany trend króluje od kilku sezonów. Zaczęło się od piżamowych sukienek i koszul, które nosiłyśmy w codziennych stylizacjach. Teraz pora na biustonosze... w tym sezonie nie musimy chować ich pod ubraniem! Oczywiście nie mówię o klasycznym staniku z push-upem, ale o koronkowych, satynowych lub aksamitnych topach. W sklepach dostępnych jest wiele tak pięknych modeli, że aż szkoda nie wykorzystać ich w outfitach. Jak to zrobić? Wystarczy zaopatrzyć się w biały (chociaż niekoniecznie) T-shirt, a biustonosz założyć na niego.  Stylizacje tego typu widzimy u najważniejszych infuencerek, jak Chiara Ferragni, czy Kendall Jenner. Efekt jest świetny! Odważyłybyście się tak ubrać? 

Bomber jacket - Second Hand || Lace top - Buy now  || T-shirt - Zara || Jeans - Topshop (second hand) || Boots - Second hand || Belt - Reserved 









Może Ci się spodobać

10 komentarzy

  1. Pomysł przedni!
    Nigdy sama bym na to nie wpadła!

    wygląda to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ten biustonosz wygląda jak top ale nie do końca podoba mi się taki pomysł. Sorki ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak inaczej, dla mnie super ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten trend,ale jest dla mnie mało wygodny..
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję Chiarę i bardzo podoba mi się jej styl. Fajnie, że przemycasz to na Polskie ulice, super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja <3 wyglądasz obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ciekawie to wygląda, super zdjecia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę Pani ekstrawagancję, jest Pani boska! Piękny, nietypowy strój i piękne kozaki na wysokim obcasie!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy