Lateks nie taki straszny. Jak go nosić, aby nie był wyzywający?

5/06/2017




Lateks (a dokładnie winyl, ale ten materiał większości bardziej kojarzy się z lateksem) próbował przebić się w poprzednim sezonie. Ten trend był hitem w latach 70 i nikt nie miał obiekcji czy go nosić. Dopuszczalne były nawet total looki - w końcu czego nie robi się, aby lśnić na parkiecie? W dzisiejszych czasach winyl dostał etykietkę wyzywającego, kojarzonego jedynie z łóżkiem. Kiedy moda zwróciła się  ponownie w kierunku ery disco,  niemal w każdej sieciówce pojawiły się krótkie lateksowe spódnice. Mam jednak wrażenie, że pokochały je tylko fashioniski, bo stylizacje z nimi widziałam wyłącznie na blogach i stronach z inspiracjami.

Lateks nie taki straszny

Każdy trend jest do ogrania i wcale nie musi budzić złych skojarzeń. Zawsze powtarzam, że miksowanie stylów to najlepsze rozwiązanie. Nikt nie proponuje nam noszenia winylu od stóp do głów! Łączymy go jedynie z obszernymi swetrami, t-shirtami, lub eleganckimi koszulami. To daje nam gwarancję modnej, a nie przesadzonej stylizacji.

Czego nie robić z winylem?

  • Nie noś go w nadmiarze. Jedyną opcją jest strój w stylu high fashion, ale większość z Was woli zachować umiar w swojej garderobie.
  • Nie łącz go z krótkimi lub bardzo obcisłymi topami.
  • Wystrzegaj się szpilek, chyba że przy spódnicy midi, lub luźniejszych spodniach. W każdym innym wypadku lepszym rozwiązaniem będą rockowe botki na słupku.
  • Nie kupuj zbyt krótkiej spódnicy - ten materiał jest sztywny, więc i tak podciąga się przy noszeniu. 


T-shirt - Second hand || Skirt - Missguided (second hand) || Coat - SheIn || Shoes - Zara || Bag - Sammydress

Zdjęcia: Klaudia Woźniak
















Może Ci się spodobać

12 komentarzy

  1. Genialnie! Opanowałaś lateks! Bardzo podoba mi się Twój płaszcz ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się lateks w takim wydaniu
    Super look

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie lateks jeśli teraz przeżywa renesans, to właśnie w rockowym stylu!
    Ja go widuję na ulicach, ale wyłącznie w takich stylówkach :)

    W Twojej wersji też mi się podoba - bo w końcu lubię wszelkie looki z "pazurem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, lateks jest trudny, ale myślę, że przy odrobinie chęci i wiedzy można go fajnie ograć, tak jak zrobiłaś to Ty

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz pięknie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie umiałam się przekonać do lateksu. Ale po zobaczeniu Twojej stylizacji może coś zmienię w swojej garderobie :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lateks dobrze wygląda, jeśli odpowiednio go zestawimy. Ty sobie poradziłaś genialnie! Bardzo mi się podoba Twoja propozycja - daleko jej od wulgarności, ale wyglądasz za to mega kobieco i seksi <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. super Ci w tym zestawie :) mimo, że spódnica jest z letaksu, nie wygląda to wyzywająco, a stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ubierasz się w 100% tak jak lubię - chwalę!! || skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy