Wielki powrót bluzek na jedno ramię.

5/18/2017



Jednym z najgorętszych trendów  tego sezonu są lata 80. Powrót do tej dekady przyniósł nam wiele pełnych energii ciuchów, obok których nie sposób przejść obojętnie. Róż, kobalt, czerwień, asymetria, bufiaste rękawy, mom jeans, szalone buty... Jest w czym wybierać.
Dziś chcę Wam pokazać wiązaną koszulę na jedno ramie ze sklepu SheIn, która podbiła moje (i nie tylko moje) serce. Ten model daje wiele możliwości, ponieważ długą szarfą można dowolnie manipulować. Taka koszula świetnie wygląda do jeansów z wysokim stanem, ale równie dobrze sprawdzi się ze spódnicą midi, albo  dopasowanymi w udach dzwonami z falbanami na dole. 

Shirt - BUY NOW || Jeans - Topshop (second hand) || Shoes - Second hand || Bag - Second hand










Może Ci się spodobać

9 komentarzy

  1. Pamiętam, że jak byłam młodsza, to miałam całą masę bluzek na jedno ramie, a potem stopniowo się ich pozbywałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że mnie wszelkie bluzki na jedno ramię kojarzą się nie z latami '80, a '00, ale zwał to wszystko jak zwał - koszula jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalna, świetna bluzka! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak parę lat temu były bardzo modne. Każdy w takich chodził.
    Pięknie wyglądasz, pasuje Ci taka bluzeczka. Jak zawsze zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to moda lubu zataczać koła :)
    bluzka jest fenomenalna- mega ciekawy fason i niebanalnie układa się- bardzo mi się podoba <3
    super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! koszula wygląda mega oryginalnie i stylowo, fajnie ją wystylizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa bluzka. Jeszcze takiej nie spotkałam nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądasz, fajna ta bluzka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy