Jakie są najmodniejsze hasła na koszulkach w tym sezonie?

7/15/2017




Wszystko zaczęło się od pokazu Diora i białego klasycznego T-shirtu z napisem 'We should all be feminist".  Wtedy wszyscy już wiedzieli. Koszulki z przekazem będą hitem sezonu...  i tak też się stało. Nie trzeba było długo czekać na wysyp pro-kobiecych haseł na T-shirtach w każdym sklepie.  Motyw sprawdzony, bo chyba większość z nas dobrze czuje się z żeńską siłą :)  Sama szybko zaczęłam szukać czegoś dla siebie! Szczególnie szybko wpadł mi w oko model ze strony Tosave. Nieco krótszy czarny T-shirt w rockowym stylu idealnie wpisuje się w moją garderobę. Noszę go już kilka miesięcy i wciąż jest jednym z moich ulubionych. 
Macie już w szafie koszulkę w tym stylu? Jeśli tak, to z jakim hasłem?

Coat - Second hand || T-shirt - Tosave || Skirt - Missguided (second hand) || Bag - Rosegal || Flats - H&M








Może Ci się spodobać

5 komentarzy

  1. fajny t-shirt :) pięknie Ci w takim kolorze płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo pasuje Ci taki rockowy styl :) też lubię koszulki z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama tego typu koszulki nie posiadam, ale uważam, że to świetna sprawa, super wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny dziewczęcy look:) Sama poluje na taki top:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie i b seksownie!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy