Nie mam w co się ubrać! Zwykły outfit na zwykły dzień

7/28/2017



Każda z nas czasem ma taki dzień, kiedy nawet pełna szafa "świeci pustkami". Brak pomysłu i chęci do stworzenia czegoś niezwykłego wystarczy, aby rozłożyć ręce i wybrać przypadkowe czarne ciuchy. Na taką okazje dobrze jest mieć przygotowane kilka zestawów awaryjnych - sprawdzonych i prostych kombinacji, w których czujemy się dobrze. Jeśli ciężko Ci zapamiętać co z czym "siedzi", w wolnej chwili zrób zdjęcia gotowych stylizacji, zawsze będziesz mogła do nich wrócić.
Jedną z moich ulubionych opcji na takie chwile są obcisłe spodnie i jeansowa kurtka, zawsze się sprawdza! W zestawieniu z pasiastym swetrem i balerinami na obcasie tworzą bardzo przyjemne codzienne zestawienie :)


Jacket - Zaful || Sweater - Zara || Jeans - River Island (second hand) || Flats - H&M || Bag - Rosegal








Może Ci się spodobać

5 komentarzy

  1. Podoba mi się ta stylizacja !! :) śliczny worek :) i kurtka taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze, wszędzie i do wszystkiego wybieram białe trampki i dżinsową kurtkę!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, iż zwykły to mi się bardzo podoba ;)
    Obserwuje i poklikałam ;)
    Zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/grzeczna-biaa-bluzeczka-oraz-krotka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja. https://wikarolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalna codzienna stylizacja, ale te kabaretki ! ! ! Pieknie!

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy