Jak stworzyć festiwalowy look w 5 minut?

7/19/2017



Chociaż Coachella, Orange i Opener już za nami, sezon festiwalowy jest wciąż żywy. To czas w którym możemy pozwolić sobie na nieco więcej. Wyciągamy z szafy sukienki boho, krótkie szorty, stroje kąpielowe, botki i kapelusze. W tworzeniu stylówki na imprezę muzyczną ogranicza nas tylko wyobraźnia, ale co jeśli brak nam pomysłu? Najprostszym, a przy okazji efektownym sposobem będzie założenie jednoczęściowego stroju kąpielowego i szortów z wysokim stanem. Dzięki temu ładnie opalimy sobie plecy, a jeśli są warunki to i do wody możemy wskoczyć :) Festiwale zazwyczaj kończą się w nocy, więc warto zabrać ze sobą coś na wierzch. Ja stawiam na długą haftowaną sukienkę z Asos, którą kupiłam w lumpeksie za 1 zł. Do tego wygodne buty, odpowiednie dodatki, szalona fryzura i możemy szaleć! 

Swimsuit - Rosegal (I'm wearing size L, but it's a bit too big) || Shorts - H&M || Dress - Asos (second hand) || Shoes - Atmosphere (second hand) || Bag - Gamiss || Glasses - Aliexpress








Może Ci się spodobać

19 komentarzy

  1. wyglądasz cudownie i odważnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważnie, ale jak to się mówi, kto nie ryzykuje, nie pije szampana :D
    super wyglądasz i świetna fryzurka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na festiwalu, ale bardzo chciałabym to zmienić. Świetnie wyglądasz! Ta torebka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, odważnie ale mega stylowo! Fryzurka boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja, rewelacyjnie wyglądasz :)


    mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja wygląda super, idealna na festiwale, szykowna, klasyczna, wygodna
    Bardzo ładne okulary naprawdę śliczne ;)
    Fajny blog, zaglądne tu jeszcze (super nazwa)

    Ja dopierp zaczynam i przydałyby sie jakies rady
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Mega odważne body, ale z takim biustem spokojnie możesz je nosić. :)
    Piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważnie i bardzo estetycznie! To mi się podoba ;)
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam za sobą kilka festiwali i nie byłoby mi wygodnie w kostiumie haha, ale Ty wyglądasz świetnie!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Wyglądasz genialnie! Świetny look

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje outfity ale to jest totalnie nie dla mnie :D lubię co nieco pokazać, ale underboobsy to już ponad mnie :D // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi to się tylko jedna rzecz rzuciła w oczy hehe BUZIAKI kochana

    A tak poza tym świetny look, tesknie do moich dlugich wlosów:(

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW fantastic outfit!
    Beijinhos
    www.beatrizcouto.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebooku

Obserwatorzy